دوست عزیز ، یک توصیه به شما :
ابتدا نیاز ها و ایتم های خود را بررسی کنید . احتمال میدهم در گذشته نیز بدون برنامه ریزی نسب به ایجاد تبلیغات کرده اید به همین خاطر بازخورد مناسب دریافت نکرده اید .
ابتدا محصولات خود را مشخص کنید . سپس قشر آن محصولات و راه های ارتباطی با آن قشر را بررسی کنید .
سپس ابزار ها و راهکاری ارتباط با آن قشر را بررسی کنید . حتی شاید ابزار های رایگان تبلیغات هم پیدا کنید . به طور مثال ایمیل مارکتینگ که نمونه خارجی و رایگانش موجود است .
با برنامه ریزی دقیق و حساب شده پیش بروید هم هزینه کمتری خرج میشود و هم بازخورد بهتری دریافت میکنید .






پاسخ با نقل قول