مخابرات استان تهران - شبکه هوشمند IN
ساختمان شاهد، واقع در بزرگراه کردستان،بلوک 3، طبقه اول درخواست خود را برای دریافت سرویس های شبکه هوشمند اعلام کنند
مدارکی که شرکت مخابرات برای ارائه این نوع خدمات دریافت می کند عبارتند از:
مدارک مورد نیاز برای سرویس مشاوره حقوقی:
1- روزنامه رسمی ثبت شرکت (اصل و کپی)
2- اساسنامه شرکت (اصل و کپی)
(نوع مشاوره بایستی در اساسنامه ثبت شده باشد)
3- پروانه کسب (اصل و کپی)
4- داشتن کد اقتصادی
5- ارائه یک تلفن ثابت برای برقراری سرویس
6- ارائه شماره حساب فقط در بانکهای (ملی – صادرات – پست بانک) که به نام مشاوره دهنده باشد.
7- مبلغ 10.300 تومان به حساب بانک ملی (با فرمهای مخصوص مخابرات) واریز شود.
8- برای تکمیل فرم قرارداد، مهر و امضای مشاور الزامی است.
توضیحات:
- لازم به ذکر است که مدرک تحصیلی به تنهایی برای مشاوره کافی نیست.
- پس از برقراری سرویس، هزینههای مشاوره پس از وصول در هر سیکل صورتحسابگیری، به سرویسگیرنده قابل پرداخت میباشد (80%)
- شمارههای مشاوره 10 رقمی است و با کد 909230 شروع میشود.
- با این شمارهها فقط مشترکین تلفن ثابت شهر تهران میتوانند تماس بگیرند.
- دریافت هزینه مشاوره به دو صورت زیر میتواند باشد:
- به ازای هر تماس (بطور مثال به ازای هر تماس ...........تومان).
- متناسب با مدت زمان تماس (بطور مثال هر دقیقه........تومان).
مدارک مورد نیاز برای سرویس مشاوره حقیقی:
1- مجوز کار متناسب با نوع مشاوره از مراجع ذیصلاح (اصل و کپی)
(مدرک تحصیلی به تنهایی برای مشاوره کافی نیست).
2- کارت شناسایی معتبر (اصل و کپی)
3- ارائه یک خط تلفن ثابت برای برقراری سرویس
4- ارائه شماره حساب فقط در بانکهای ملی، صادرات، پست بانک، که به نام مشاورهدهنده باشد.
5- مبلغ 10.300 تومان به حساب بانک ملی (با فرمهای مخصوص مخابرات) واریز شود.
6- برای تکمیل فرم قرارداد، مهر و امضای مشاور الزامی است.
توضیحات مربوط به سرویس مشاوره حقوقی درمورد سرویس مشاوره حقیقی نیز صدق میکند.