ما صحبت دوستانه انجام میدیم !!
حتما ایشون اینقدر جنبه خودشون بالا هست که سوالات بنده رو به پای تخریب نگذارند که بعدش برای تلافی بیان یک جای دیگه بنده را تخریب + متهم به عدم مشتری مداری و ... کنند .
همین انتقادات اگر سازنده باشه طرف بهترین شکل میتونه ازش استفاده کنه
مثلا یکی از مشتری هامون تلفنی با بنده صحبت میکردند یک پیشنهادی و در اصل انتقادی انجام دادند که استقبال کردیم ازشون و خیلی هم خوشحال شدیم که نظرشون رو گفتند
بعضی ها هم انتقاد میکنند ممکنه اون سوء تفاهم باشه و حداقل گفتن بهتر از نگفتن هست اما و اما در نوع اصولی خودش ( نه اینکه بیان بگن جمع کن کاسه کوزتو اسم خودتو گذاشتی هاستینگ یا شما یه دونه مشتری هم نداری ! ، نه بنده از سرور ایشون خبر دارم و نه ایشون )
خداروشکر ما مشتری های خودمون رو داریم و نیازی نداریم که کسی بخواد با این حرفش ما رو تخریب کنه
همچنین یک مشتری میتونه تحقیق کنه و سرویس برتر رو انتخاب کنه که مطمئنا" از خود بنده خیلی بهتر هستند توی این انجمن!!!
خواستم صحبتی کرده باشم و روی صحبتم با شخص خاصی نبود!!







پاسخ با نقل قول
