زرين پال روی برند های بزرگ کار کرده و هدفش به کلی با سايت های موجود متفاوت هست.
سايت هایی که اين روزها اضافه شدن و در حال رشد قارج وار هستند تنها هدفشون ارائه درگاه پرداخت هست. اکثرشون تحليل درستی از شرايط فعلی و شرايطی که در آينده بوجود ميان ندارن.
فيس نما، 5040، شبکه تبليغات اسم های کوچيکی نيستنبعد از اضافه شدن زرين کارت تقريبا هيچ فروشنده معتبری برای سايت های ديگه باقی نموند!
با همه اين شرايط زرين پال بيش از 12000 پذيرنده پرداخت اينترنتی داره که ليست اونها رو در سايت منتشر کرده. در حالی که هيچ کدوم از سرويس های مشابه نتونستن نصف اين رقم رو هم داشته باشن.
هدف زرين پال ارائه سرويس پايدار هست و هدف اين نيست امشب يک سرويس ارائه بديم که فردا براش مشکل بوجود بياد
گذشت زمان هست که پايداری سرويس ها رو ثابت خواهد کرد![]()