-
April 15th, 2014, 00:51
#1
عضو جدید
بلاک شدن smtp
درود
متاسفانه دامنه سایت من در gmail و yahoo مسدود شده. و هیچ ایمیلی نه برام ارسال میشه نه فرستاده میشه برای کاربرها!
الان عضویت در سایت من باید از طریق تایید ایمیل صورت بگیره که به خاطر این مشکل مجبور شدم بردارم که موجب مشکلاتی داخل سایت شده برام!
از قسمت log های وبمیل این ارور ها رو دریافت کردم:
SMTP error from remote mail server after end of data: host mta5.am0.yahoodns.net [66.196.118.37]: 554 5.7.9 Message not accepted for policy reasons. See http://postmaster.yahoo.com/errors/postmaster-28.html
SMTP error from remote mail server after end of data: host gmail-smtp-in.l.google.com [173.194.70.26]: 550-5.7.1 Unauthenticated email from yahoo.com is not accepted due to domain's\n550-5.7.1 DMARC policy. Please contact administrator of y
مراجعه کردم به اینجا: https://help.yahoo.com/kb/mail/SLN72...pressions=true توضیحاتی در مورد استاندارد سازی گفته اما نگفته چطوری از بلاک بودن در بیارم!
اگر دوستان میتونن کمکی کنن ممنون میشم.
-
-
April 15th, 2014 00:51
# ADS
-
April 15th, 2014, 11:38
#2
عضو دائم
پاسخ : بلاک شدن smtp

نوشته اصلی توسط
leberman
درود
متاسفانه دامنه سایت من در gmail و yahoo مسدود شده. و هیچ ایمیلی نه برام ارسال میشه نه فرستاده میشه برای کاربرها!
الان عضویت در سایت من باید از طریق تایید ایمیل صورت بگیره که به خاطر این مشکل مجبور شدم بردارم که موجب مشکلاتی داخل سایت شده برام!
از قسمت log های وبمیل این ارور ها رو دریافت کردم:
SMTP error from remote mail server after end of data: host mta5.am0.yahoodns.net [66.196.118.37]: 554 5.7.9 Message not accepted for policy reasons. See
http://postmaster.yahoo.com/errors/postmaster-28.html
SMTP error from remote mail server after end of data: host gmail-smtp-in.l.google.com [173.194.70.26]: 550-5.7.1 Unauthenticated email from yahoo.com is not accepted due to domain's\n550-5.7.1 DMARC policy. Please contact administrator of y
مراجعه کردم به اینجا:
https://help.yahoo.com/kb/mail/SLN72...pressions=true توضیحاتی در مورد استاندارد سازی گفته اما نگفته چطوری از بلاک بودن در بیارم!
اگر دوستان میتونن کمکی کنن ممنون میشم.
سلام
دومین شما مسدود نشده این ارور چه موقعی هست ؟ موقع ساخت اکانت یا بازیابی رمز عبور و ارسال میل توسط خود سرور ؟
این مشکل بعد از آپدیت به ورژن 1.45 دایرکت ادمین معمولا به وجود میاد یا کلا آپدیت exim و دریافت فایلهای ورژن جدید
راه حلی تا الان فعلا پیدا نشده ما خیلی وقت هست دنبال راه حل درست هستیم برای این مورد و چند روزی هست توسط خود پشتیبانان دایرکت ادمین در حال بررسی هست. اگر به نتیجه ای رسیدیم به شما اعلام میکنیم.
یا حق
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
-
پاسخ : بلاک شدن smtp
سلام
من هم دقیقا همین مشکل رو دارم . حتی به خاطر همین موضوع یکبار دایرکت ادمین رو دوباره نصب کردم و هیچ فایروال یا اسکریپتی روش نصب کردم ولی باز نه ایمیلی ارسال میشه و نه دریافت .
-
-
عضو دائم
پاسخ : بلاک شدن smtp
از لینک زیر آی پی اصلصی سرور را چک کنید
Blocklist Removal Center - The Spamhaus Project
اگر مسدود بود از طریق همین سایت درخواست آزاد سازی آن را از لیست سیاه بدهید
پس از تایید این سایت حدود 24 ساعت بعد آی پی شما در گوگل و یاهو و ... آزاد میشوند
هاست لینوکس NVMe - هاست لینوکس ارزان
ارائه نمایندگی هاست لینوکس SSD و NVMe و مستر ریسلر نامحدود
تلفن: 8-950131396-031 فکس : 950131399-031 وب سایت :
www.host97.net
-
تعداد تشکر ها ازهاست 97 به دلیل پست مفید
-
عضو دائم
پاسخ : بلاک شدن smtp
متاسفانه هنوز بعد از گذشت چند ماه هیچ راه حلی پیدا نشد برای این مشکل.
لازم به ذکر است که ایمیل ها از طریق پنل ارسال و دریافت میشوند و مشکلی ندارند و آیپی ها و دومین هم در بلک لیست هیچ جایی نیست.
نکته جالب و مشکلش اینجاست که موقع سایت اکانت یا یادآوری رمز توسط خود دایرکت ادمین هیچ ایمیلی ارسال نمیشه و چنین پیغامی در لاگ هست :
SMTP error from remote mail server after end of data
خود پشتیبان دایرکت ادمین هم چند باری چک کرده و هر دفعه یه چیزی گفته و مشکل را نتونسته حل بکنه متاسفانه.
دقیقا بعد از آپدیت 1.45 چنین مشکلی به وجود آمد و حتی با نصب جدید هم رفع نشد.
استاندارد ها هم انجام شده و مشکلی نیست من احساس میکنم خود دایرکت ادمین موقع ارسال ایمیل یک چیزی کم داره که ایمیل ارسال نمیشه.
حتی در رسیلر یا ... که میخواهیم یک ایمیل به یک کاربر بدیم هدر عنوان خالیه و ارور میده باید در تنظیمات بریم دستی هدر را تعریف کنیم که قبل از آپدیت اینطوری نبود.
کلا با ایمیل ارسالی از سمت خود دایرکت ادمین مشکل هست و بقیه موارد ارسالی و دریافتی مشکلی ندارد.
یا حق
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید
-
October 17th, 2014, 02:29
#6
پاسخ : بلاک شدن smtp
سلام
راه حلی برای این مشکل پیدا شد؟
-
-
November 6th, 2014, 20:17
#7
پاسخ : بلاک شدن smtp
سلام شما باید آی پی جدید خریداری کنید و ست کنید برروی سرور که ایمیل های ارسال از SMTP با آی پی مجزا ارسال شوند.
و اگر هم این کار را نخواستید باید سرور رو عوض کنید در هر دو حالت IP جدید باید بگیرید.
/etc/exim.conf هم اگر درست ست کنید و صحیح کانفیگ شده بشه مشکل حل میشه در این قسمت می توانید آی پی جدید وارد نمایید
گاهی اوقات لازم است IP ارسال ایمیل را تغییر دهیم مانند زمانی که IP سرور در block list قرار گرفته و تمام ایمیل های ارسالی برگشت می خورد.
برای این کار فایل زیر را ویرایش نمایید:
در این فایل خطی که شامل عبارات زیر است را پیدا کنید:
|
remote_smtp:
driver = smtp
|
و زیر خط دوم عبارت زیر را اضافه نمایید:
به جای IP در عبارت با IP مورد نظر را وارد نمایید و درپایان سرویس exim را restart نمایید.
-