نقل قول نوشته اصلی توسط baseri نمایش پست ها
البته جناب وفائی، شما هیچوقت بی ادب نبودید ولی، تغییر لهن شما در انجمن نسبت به تیکت ها قابل ستایش هست!

امیدوارم کیفیت سرویس های شما به آن اندازه از ثبات و پایداری برسد شاید بتوانیم در آینده چندین سال مشتری شما باشیم.

موفق باشید
درود،
خواهش می کنم قربان.
اگر عنایت به پاسخ های قبلی بنده عنایت می داشتید حتما می بایست درمیافتید که ما صرفا جهت جلب رضایت کاربران
وارد این حرفه بصورت گسترده تر شده ایم و صحبت شما بر پایه "تمایل به اخذ وجه و عدم ارائه سرویس و جلب رضایت کاربران" کمی
جمله ی سنگینی برای بنده بود.
شبانه روز حتی فی ما بین ساعت 2 الی 5 بامداد در حال رسیدگی به سوالات کاربران/تحویل سفارش و مانیتور سرویس ها هستیم
که مبادا یکی از کاربران دچار مشکل کوچکی شود و کمی این حرف شما انرژی رو تخلیه و موجب
برانگیختگی بنده شد که اگر باز هم دقت می کردید در پاسخ های قبل از حرف شما با لهنی کاملا متمایل به حل مشکل پاسخ داده می شد.
شاهدان و گواهان زیادی هستند از برخی از فروشندگان که در پاسخ به چنین مواردی سر فرو می برند و با کلمات توهین آمیز و لهنی بد برخورد می کنند
که به لطف ایزد تعالی در همه ی شرایط سعی داریم با بهترین وجه ممکن به موضوع ها نگاه و پاسخ ارائه کنیم.
با این حال امیدوارم این جسارت بنده رو به بزرگی خودتان ببخشید.

ارادتمند