
نوشته اصلی توسط
i-Power
با عرض سلام خدمت شما جناب باصری عزیز،
بله حق با شما هست بابت انتقال اما مشکلاتی در سرور انگلستان رخ داده بود که به اجبار می بایست تعویض می شد
لذا پس از رخ دادن مورد فوق سرویس ها رو با ارائه مدت زمان جهت انتقال تعیین نمودیم.
بازهم واقعا باعث افتخار ما هست و خواهد بود که میزبانی سرویس شما رو بر عهده گرفتیم.
متاسفانه ما افزایش نرخ دلار و حفظ کیفیت سرویس از دست کاربران پر مصرف که قیمت پایین و کیفیت به اصطلاح فضایی در نظر دارند
فی سرویس ها رو کمی در ابتدا افزایش دادیم و سپس با ارائه آفر هایی همچون همین تاپیک اقدام به فروش ویژه
جهت استعلام کیفیت توسط کاربران محترم ارائه دادیم و خوشبختانه اکثر کاربران ما راضی هستند.
جسارت می کنم قربان همیشه حق با مشتری در سیاست های آی پاور بوده و خواهد بود اما برای انتقال ما مدت زمان جاری قرار داده بودیم
و کاملا از کاربرانی که با ما از دوره سرور انگلستان بوده اند آگاه هستند با این حال حرف شما متین و بنده و سایر همکارانم از شما پوزش می طلبیم.
از انتقاد شما بی نهایت سپاس گزارم ان شا الله موارد مربوطه در طی کوتاه ترین زمان ممکن در آی پاور (در صورت وجود) اصلاح گردد.
با تشکر