سلام
سئوال
چرا باید بی جهت از اشتباهات یک سرویس دهنده دفاع بشه.
یک ماه پیش با توجه به تبلیغاتی که سرور پارس کرده بود از ایشان پلن طلائی رو خریداری کردم.
و همچنین با توجه به تبلیغات ایشان و اطمینان و اعتمادی که به ایشان داشتم دو ساله هم خریداری کردم.
دلیل واضح و روشن بود چون به گفته های ایشان اطمینان کردم و قصد ماندگاری داشتم.
اما درطول این یک ماه چه ضررها که به دلیل قطعی های مداوم و طولانی مدت متوجه من نشد.
هر گاه فکر میکردم که اشتباه از جانب من و تنظمات من است و اصرار بر این داشتم که به خودم بقبولانم سرور پارس یک سرویس دهنده قوی و منظم است.
بعد از یک ماه و صرف هزینه های دیگر چه زمانی و چه ریالی و مشاوره از کارشناسان دیگر نتیجه این شد که اشکال از سرور است .
و جالب این جاست که هر گاه صحبتی میشود ایشان ایراد خود را فبول نمیکنند.
الان با وجود اینکه هزینه دوساله را پرداخت کرده ام و یک ماه بیشتر نیز و آن هم برای همین مسائل گفته شده صرف نکردم و با توجه به اینکه سرور پارس هنوز مدعی عدم اشکال در سرویس خود است و هیچ گونه ضرر و زیان که هیچ حتی مبلغ را هم باز گردان نمیکند.
با وجود این از خیر مبلغ هم گذشتم
پشتیبانی که چه عرض کنم. زمان پاسخ گوئی بسیار طولانی و آن هم پاسخ های غیر برابر با سئوال و عدم ریشه یابی موضوع.
صحبت سر پرداخت های منطقی نیست و یک سایت که میخواهد ماندگار باشد حاضر به پرداخت هر گونه مبلغ منطقی میشود اما موضوع مهم برای یک سایت بدون اشکال بودن و عدم قطعی است که متاسفانه سرور پارس به آن توجه ندارد و حتی با توجه به موضع گیریهای غیر محقانه آن شرکت ، به وعده های آن هم برای اصلاح نمیتوان اعتماد کرد.
شرط ماندگاری بر اصلاح است. لطفا به این بیاندیشند.