نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: چطوری امار دقیق یک سایت ببینم

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2014
    نوشته ها
    96
    تشکر تشکر کرده 
    17
    تشکر تشکر شده 
    348
    تشکر شده در
    238 پست

    پیش فرض پاسخ : چطوری امار دقیق یک سایت ببینم

    ببین آماری که تو سایت histatse و سایت های مشابه هست عملا نمیتونه دقیق باشه
    این لینکو نگا کنین شما :

    اختلاف آمار دارید؟ چرا؟
    اختلافی که در آمارهای ارائه شده در شبکه تبلیغات با آمارهای تعداد بازدیدکنندگان در سیستم هایی مثل گوگل آنالیتیکس، HiStats یا وبگذر ممکن است اتفاق بیوفتد چه دلیلی دارد؟ در این پست می خواهیم به جوانب مختلف این موضوع بپردازیم.



    1. آیا این مشکل فقط در شبکه تبلیغات وجود دارد؟

    خیر. اگر در مورد همین مشکل سرچ کنید می بینید که حتی کاربران گوگل ادوردز نیز چنین اختلافی را با گوگل آنالیتیکس دارند. این اختلاف با توجه به موضوع کمپین تبلیغاتی و با توجه مخاطبان مورد نظر می تواند بین 20 تا 50 درصد باشد. یک نمونه از اختلاف 50 درصدی یکی از آگهی دهندگان گوگل ادوردز را می توانید در صفحه ی adwords-community مشاهده کنید.



    2. اساسا مشکل کجاست؟

    کلیک هایی که در شبکه تبلیغات شمرده می شود با ویزیت هایی که در هر سیستم شمارنده ای محاسبه می شود اساسا دو واحد اندازه گیری متفاوت هستند. وقتی 2 کلیک (یا بیشتر) روی تبلیغات شما در بازه زمانی 30 دقیقه ای انجام می شود، در شبکه تبلیغات 2 کلیک (یا بیشتر) شمرده می شود در حالی که در سیستم های شمارنده ی بازدیدکنندگان یک بازدیدکننده محسوب می شود. ضمنا ما در شبکه تبلیغات کلیک را می شماریم، و ممکن است برخی کاربران بلافاصله بعد از کلیک صفحه جدید را ببندند و این کلیک تبدیل به بازدید روی صفحه وبسایت شما نشود. از آنجایی که ما دسترسی به صفحات و آمار وبسایت های شما نداریم نمی توانیم بازدید کنندگان وبسایت شما را دنبال کنیم به این دلیل واحد اندازه گیری ما کلیک هایی ست که روی بنرهای تبلیغاتی شما انجام می گیرد، که این عدد با تعداد بازدیدکنندگان متفاوت خواهد بود.



    3. حال چه باید کرد؟

    همان طوری که در این پست بحث شده است راهکارهای ارزیابی یک کمپین تبلیغات اینترنتی بررسی فاکتورهایی مثل CTR، نرخ تبدیل (Conversion Rate) و برندینگ است. شما نباید نگران این باشید که چه تعداد بازدیدکننده روی سایت شما آمده است، بلکه باید بررسی کنید آیا هزینه ای که بابت تبلیغات آنلاین انجام داده اید، از طریق فروش محصول یا از طریق کسب اعتبار در فضای مجازی برای شما بازگشت داشته است یا خیر. توجه داشته باشید که تبلیغات، بدون برنامه ریزی و بدون استراتژی بلندمدت نمی تواند از کارایی لازم برخوردار باشد. به خصوص برای افراد یا شرکت هایی که انتظار دارند در بازه های زمانی کوتاه مدت تغییرات شگرفی را به واسطه تبلیغات، در کسب و کار خود ببینند.

  2. تعداد تشکر ها از ided به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •