متاسفانه ما هم توصیه های پیشکسوت ها رو خیلی دیر دیدیم و از hostiran.net سرویس گرفتیم. اما ما هم تجربه مون رو میگیم که درس عبرت سایرین بشه.
پشتیبانی تو "شرکت هاست ایران" معنا نداره. عده ای اونجا دور هم جمع شدن و معلوم نیست سرشون به چی گرمه!
تیکیت پشتیبانی رو هر زمان حال کنند پیگیری میکنند.
در خارج از ساعت اداری هم خدای نکرده اتفاقی برای سایت شما بیافته باید تا روزکاری بعد منتظر بمونید تا بیان شرکت و تیکیت شما رو ببینند! اگر هم به تعطیلات برخورد کنید باید فاتحه اعتبار و آبروی سایتتون رو بخونید.
چناچه درخواست پشتیبانی تلفنی داشته باشتید ، آمادگی لازم رو داشته باشید چراکه به نحوی بی ادبانه و قلدرمابانه با شما ممکنه صحبت کنند.
از بابت بک آپ هم به هیچ عنوان روشون حساب نکنید که هیچ تضمینی ندارید در مواقع لزوم به دادتون برسند.
مشتری مداری ، شکایت و انتقاد در شرکت هاست ایران معنا و مفهومی نداره بلکه ممکنه با شما برخورد قهرآمیز هم بشه.
متاسفانه این شرکت صرفا با تبلیغاتی که در برهه ای از زمان انجام داده تونسته رتبه خودش رو در رنکینگ "تعداد دامنه" بالا بکشه و عده ای هم با توجه به اعلام webhosting.info تصور میکنن چون دامنه های بیشتری داره پس بهتره.
عده ای مانند ما با داشتن چند سایت به حسب تبلیغات سمت اون رفتند که الان دارن به ناچار باهاش میسازن و اونایی که میتونند کوچ میکنند به جای دیگه.