به کسی بر نخوره ولی وقتی به مشکل میخوری میگن حتما تیکت بزن بنده هم کارم هاستینگ و سرور مجازی هست خیلی ریلکس با برخود خوب مناسب با مشتریام رفتار میکنم مثل یک دوست! جالب اینجاست که در تمام ساعت ها پاسخگوی مشتری هستیم شده مشتری زنگ زده خواب بودم بیدار شدم اومدم رسیدگی کردیم مشکلشو حل کردم حتی الان در یاهو با مشتریان چت میکنیم برای رفع مشکل ! تیکت هم زده بشه در عرض 2 دقیقه جواب میدیم مشتری مداری شرط اوله همیشه
یک وقت فکر نکنید این تاپیک من تبلغ از خودم هست نه فقط کمی در مورد برخورد با مشتری گفتم





پاسخ با نقل قول