با سلام
طبق اعلام اپراتورها تمامی شرکت های ارائه دهنده پنلهای پیامک قبل از واگذاری نرم افزر به کاربرانشان باید مدارک هویتی ایشان را دریافت و نگهداری نمایند تا در صورت نیاز به مراجع مرتبط ارائه دهند در غیر اینصورت مسولیت تخلفات پیامکی صورت گرفته توسط کاربران برعهده خودشان می باشد.
و شما با چند بررسی کوچک در سایت های خوبی مثل فرا پیامک و ... میتوانید ببینید تمامی این سامانه ها مدارک رو دریافت میکنند
مثل افرا پیامک من چند نمونه در سوالاتشون رو کپی میکنم
س از پرداخت وجه پنل شما فعال شده است اکنون نوبت تکمیل مدارک شما از بخش "ارسال مدارک" در بالای صفحه می باشد ، پس از اینکه کپی کارت ملی و قبض یا سند موبایل خود را از طریق این بخش ارسال کردید منتظر بمانید تا مدارک شما توسط کارشناسان تایید شود .
--
مدارک لازم جهت خرید خط ثابت :
- کپی و اصل قبض تلفن ثابت مورد نظر
- کپی کارت ملی مالک خط
- پر نمودن فرم خرید خط ثاب
---
5- ارسال مدارک کاربران از جمله کپی کارت ملی و کپی قبض یاسند موبایل از نماینده و کاربران نماینده از طریق بخش ارسال مدارک الزامی است
من دلیل بر ادامه این موضوع نمی بینم و کاربرانی هم بوده اند که درخواست کرده اند خطوط و تیکت داده اند اطلاعاتشون رو فرستادند اما به دلیل عدم ارسال کارت ملی سامانه پیامکی اشون رو فعال نکردیم
خوشحال شدم از آشنایی با شما الخصوص سوال خوبی که پرسیدید






پاسخ با نقل قول
