با سلام
طبق اعلام اپراتورها تمامی شرکت های ارائه دهنده پنلهای پیامک قبل از واگذاری نرم افزر به کاربرانشان باید مدارک هویتی ایشان را دریافت و نگهداری نمایند تا در صورت نیاز به مراجع مرتبط ارائه دهند در غیر اینصورت مسولیت تخلفات پیامکی صورت گرفته توسط کاربران برعهده خودشان می باشد.
و شما با چند بررسی کوچک در سایت های خوبی مثل فرا پیامک و ... میتوانید ببینید تمامی این سامانه ها مدارک رو دریافت میکنند
مثل افرا پیامک من چند نمونه در سوالاتشون رو کپی میکنم
س از پرداخت وجه پنل شما فعال شده است اکنون نوبت تکمیل مدارک شما از بخش "ارسال مدارک" در بالای صفحه می باشد ، پس از اینکه کپی کارت ملی و قبض یا سند موبایل خود را از طریق این بخش ارسال کردید منتظر بمانید تا مدارک شما توسط کارشناسان تایید شود .
--
مدارک لازم جهت خرید خط ثابت :
- کپی و اصل قبض تلفن ثابت مورد نظر
- کپی کارت ملی مالک خط
- پر نمودن فرم خرید خط ثاب
---
5- ارسال مدارک کاربران از جمله کپی کارت ملی و کپی قبض یاسند موبایل از نماینده و کاربران نماینده از طریق بخش ارسال مدارک الزامی است
من دلیل بر ادامه این موضوع نمی بینم و کاربرانی هم بوده اند که درخواست کرده اند خطوط و تیکت داده اند اطلاعاتشون رو فرستادند اما به دلیل عدم ارسال کارت ملی سامانه پیامکی اشون رو فعال نکردیم
خوشحال شدم از آشنایی با شما الخصوص سوال خوبی که پرسیدید