نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

موضوع: مشکل هاست ها ؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل هاست ها ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط farmanrava نمایش پست ها
    دوست عزیز دیگه قرار نشد توهین بشه به هاست فروش ها .... خوب و بد همه جا وجود داره این فقط توی صنف ما هستش ؟
    شما میرید لباس بخرید فکر کردید بهتون راست میگن از جنس لباس ؟ شما میرین سوپر مارکت فکر کردین جنسی که میخرید مواردی که روش ذکر شده راست هستش ؟

    در این انجمن همه ی فروشندگان تایپیک دارند میتونید به تایپیک فروشنده مراجعه کند از سخنان مشتریان معلومه که راضی هستند یا خیر ، خوب هستند یا خیر
    از خود ما هم شروع کنید

    http://www.webhostingtalk.ir/f20/106635/

    پس همه با هم قابل مقایسه نیستند .... !!!
    این شیوه کاملا اشتباه هست در قوانین انجمن هم مشاهده کنید میبینید که قانون ذکر شده که نباید در تاپیک ها تعریف یا تکذیب و ... کرد.


    به نظر بنده برای تشخیص یک هاست خوب اول از همه باید اطلاعات سطحی کامل در مورد هاست و بازار و ... به دست آورد و بعد مشتریان یک شرکت را مورد بازبینی قرار داد و با شرکت ها و ... که مشتری آن شرکت هستند تماس گرفت یا ... و ازشون کیفیت را سوال کرد.

    کسی که یه هاست بگیره از یک شرکتی مثلا شرکت x و ایشون هر روز توسط باگ اسکریپت بازی که روی هاست آورده بالا هک بشه میشه گفت کیفیت و امنیت پائینه ؟ همین مشتری میاد میگه این شرکت کیفیت نداره. نمیدونم تونستم منظور را برسانم خدمتتون یا نه.

    به نظر بنده فقط شرکت ها و افرادی که از این موارد سر در میارن و در حقیقت به صورت واقعی میدادند هاست چیه میتوانند نظر دهند نه هر مشتری با هر سن و سالی و از سر لج یا .. که با یک شرکت دارد بیاید و در مورد آن شرکت نظر دهد.

    در کل اگر خریدار هاست آگاه باشه و کاملا درست تحقیق بکنه از مشتریان آن شرکت میتونه به نتایج خوبی برسه پس بازم میرسیم به نقطعه اول همه تاپیک های اینچنینی :

    فرهنگ نادرست و عدم آگاهی خود مشتریان


    نقل قول نوشته اصلی توسط sheitonakshirazi نمایش پست ها
    به نظر بنده دوتا مشکل وجود داره
    یکی از طرف سرویس دهنده ها
    که میان به مشتری دروغ میگن و سرویس با کلک دست مشتری میدن
    یکی هم از طرف مشتری هست
    خیلی از مشتری ها میرن دنبال ارزونی سرویس و نمیدونند سرویس دهنده ها دارن از کیفیت میزنند برای ارزون دادن
    و از همه مهمتر مشتری به دنبال کیفیت نیست دنبال ارزونیه
    مثلا من به مشتری میگم ما دو ساله اپتایم فلان سرورمون 100 درصد بوده مشتری میگه شما ارزونتر بده تو این دوسال 4 روزم قطع باشه مشکلی نیست.
    بعنی میشه گفت قدر کیفیتو بیشتر مشتری ها نمیدونند
    دقیقا هم این مورد تایید میشه و جالب اینجاست همین مشتریان بعد از کوچکترین دان تایم سراغ شرکت دیگری میروند (شرکت که نه فروشنده تابستانی) بعد که سریع منتقل کردند آبروی هاستینگ قبلی را میبرند و کیفیت را زیر سوال میبرند.

    بنده مشتری دیدم که گفته من شبا از سر کار میام فقط شب ساعت 12 به بعد تا 4 یا 5 صبح با سرور کار دارم بقیش دان بود مشکلی نیست ارزانتر بدید در حد سرور رم 1 گیگ ماهی 5 یا 10 تومن



    یا حق
    ویرایش توسط RoobinaServer : April 15th, 2014 در ساعت 02:24
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  2. تعداد تشکر ها از RoobinaServer به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •