به نظر بنده دوتا مشکل وجود داره
یکی از طرف سرویس دهنده ها
که میان به مشتری دروغ میگن و سرویس با کلک دست مشتری میدن
یکی هم از طرف مشتری هست
خیلی از مشتری ها میرن دنبال ارزونی سرویس و نمیدونند سرویس دهنده ها دارن از کیفیت میزنند برای ارزون دادن
و از همه مهمتر مشتری به دنبال کیفیت نیست دنبال ارزونیه
مثلا من به مشتری میگم ما دو ساله اپتایم فلان سرورمون 100 درصد بوده مشتری میگه شما ارزونتر بده تو این دوسال 4 روزم قطع باشه مشکلی نیست.
بعنی میشه گفت قدر کیفیتو بیشتر مشتری ها نمیدونند