سلام.
من بیشتر از یک سال با پی لاین کار کردم، قبل از اون هم حدود یک سال از زرین پال استفاده کردم. یادمه وقتی اون زمان پی لاین رو دیدم بلافاصله به خاطر مزیت هایی که نسبت به زرین پال داشت از زرین پال به پی لاین رفتم، همین داستان دقیقا وقتی که جهان پی رو دیدم تکرار شد!
طی چند روز اخیر سعی کردم تمام جوانب رو در نظر بگیرم، ریز ترین جزئیات رو بررسی و تست کردم، واقعا کوچک ترین ایرادی ندیدم، هرچند بعضی جاها می تونه بهینه تر و بهتر عمل کنه، اما در حال حاضر هم هیچ مشکلی نداره.
تنها نکته ای که تا این لحظه می تونم بهش اشاره کنم، لینک زیر هست، لینکی که بعد از اتمام کار در درگاه بانک (پرداخت موفق یا ناموفق)، قبل از ارجاع به لینک Callback به کاربر نمایش داده می شه:
http://www.jahanpay.com/pay/callback/
صرف نظر از اینکه از نظر بصری یه مقدار به این صفحه کم لطفی شده، در این صفحه به کد زیر برخوردم:
به نظر می رسه برنامه نویس های جهان پی اصرار دارن که کاربر (مشتریِ ما) 12 ثانیه به این صفحه خیره شه!کد:setTimeout(function(){document.myform.submit()},12000);
3 راه کار وجود داره:
- بد: تغییری ایجاد نشه.
- خوب: جنبه های بصری این صفحه تقویت و Timeout از 12 ثانیه به مقداری کمتر از نصف کاهش داده بشه.
- بهتر: Timeout به طور کامل حذف و این صفحه به یک صفحه سفید که هیچ جلب توجهی نمی کنه تغییر داده شه.
در واقع با این کار به مشتری، که معمولا زمانی به این مرحله می رسه که پرداخت رو انجام داده اجازه می دید بدونه اینکه 12 ثانیه تایم از دست بده به کالا یا خدماتی که هزینش رو پرداخت کرده برسه.





پاسخ با نقل قول