با سلام و احترام،
به اطلاع می رساند، به دنبال مشکل پیش آمده برای سرور و مصادره شدن اطلاعات توسط مراجع امنیتی کشور آلمان، شرکت نت افراز مراتب تاسف خود را از مورد پیش آمده اعلام می دارد و از این بابت از کاربرانی که دچار مشکل شده اند پوزش می طلبد.
متاسفانه این مورد بسیار غافلگیرانه بوده و در درنتیجه اعتماد این شرکت به دیتاسنتر هتزنر بوده است. شرکت نت افراز متوجه خسارت و ناراحتی وارد شده به کاربران در نتیجه مشکل پیش آمده می باشد و عمیقا از این بابت متاسف می باشد. به همین دلیل این شرکت به منظور جبران قسمت کوچکی از خسارت وارد شده تمامی سرویس های موجود بر روی سرور را به مدت یکسال از تاریخ انقضا تمدید خواهد کرد.
ضمن اینکه اقدامات لازم جهت انتقال سرورهای بک آپ به دیتاسنتر دیگری واقع در کشور دیگر در دست اقدام می باشد. این اطمینان را می دهیم که با انجام تغییرات مذکور امکان بروز مشکل مشابه در آینده وجود نخواهد داشت.
همچنین به اطلاع می رساند که شرکت نت افراز همچنان پیگیر این مورد می باشد و تا جای امکان به منظور بازگردانی اطلاعات تلاش خواهد نمود. با کمال تاسف، عدم دسترسی به مراجع قانونی مسوول و همچنین عدم پاسخگویی دیتاسنتر روند این پیگیری را کند کرده است.
شرکت نت افراز مجددا از کاربرانی که دچار مشکل شده اند عذر خواهی می کند.
هر گونه اخباری در این خصوص متعاقباً از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.