در پی بالا نیومدن سایتم و تیکت دادن به نت افراز، جواب نت افراز به شرح زیر است :
با سلام خدمت شما
به اطلاع می رساند، متاسفانه سروری که اطلاعات اکانت شما بر روی آن قرار داشته به صورت ناگهانی و بدون اطلاع قبلی توسط دیتاسنتر مسدود شده است. پس از پیگیری های شرکت نت افراز، مشخص شده که هارد دیسک های سرور توسط مراجع قانونی کشور آلمان بدون هیچ اخطار و یا اطلاع قبلی مصادره شده است. متن دقیق پاسخ پشتیبانی هتزنر به صورت زیر می باشد:
--------------------
Tue, 25 Mar 2014 0450 -0700 (PDT)
Dear Client,
the hdds have been confiscated by the law enforcement authorities (police). We
cannot give you further information at this point.
Mit freundlichen Grüßen / Best Regards
Steffen Reichelt
Hetzner Online AG
Support
--------------------
متاسفانه پشتیبانی دیتاسنتر از ارایه هر گونه اطلاعات دیگری در این خصوص اجتناب می کند. همچنین با توجه به اینکه هارد های بک آپ سرور نیز توسط پلیس آلمان ضبط گردیده با کمال تاسف در حال حاضر هیچ گونه بک آپی از سرویس اکانت شما در دسترس نمی باشد.
این اطمنیان را به شما می دهیم که شرکت نت افراز به صورت جدی پیگیر این مشکل می باشد و تمام تلاش خود به منظور پگیری آن انجام خواهد داد. ولی با توجه به عدم پاسخ گویی دیتاسنتر همچنین دسترسی بسیار مشکل به مراجع ذی ربط قانونی در کشور آلمان، روند پیگیری این قضیه ممکن است کمی بطول انجامد.
لازم به ذکر است مورد اتفاق افتاده از کنترل شرکت نت افراز خارج بوده است و اقدامات اتخاذ شده در این خصوص نیز "بدون اطلاعات قبلی دیتاسنتر و شرکت نت افراز" بوده است و پلیس بدون ارسال هیچ اخطاری اقدام به ضبط هارد دیسک های سرور کرده است. با این وجود شرکت نت افراز از بابت مشکل پیش آمده بسیار متاسف بوده و از شما پوزش می طلبید.
شرکت نت افراز از خسارات وارده به شما در نتیجه اتفاق مذکور آگاه می باشد و از بابت آن عمیقا متاسف می باشد. بنابراین شرکت نت افراز در اسرع وقت اکانت جدیدی برای شما ایجاد خواهد نمود و سه ماه به سرویس شما در ازای خسارت وارد شده، اضافه خواهد شد. در صورتی که بک آپی از سرویس شما در دسترس می باشد، لطفا جهت بازگردانی برای بخش فنی ارسال نمایید.
مجددا از بابت مشکل پیش آمده عمیقا متاسفیم.
اینم رفع مسئولیت نت افزار در صفحه قوانین:
بکاپ داده ها
نت افراز از کلیه داده های روی سرورها شامل فایلها، ایمیلها و پایگاه های داده به صورت هفتگی بکاپ می گیرد. ولی هیچگونه مسئولیتی در مورد صحت و بروز بودن آنها ندارد. به طور کلی مسئولیت بکاپ اطلاعات با خود کاربران بوده و همه کاربران می بایست پشتیبان کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای نت افراز نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بودرفع مسئولیت
خدمات نت افراز به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز کاربر بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و ... ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای نت افراز که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. نت افراز هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. نت افراز تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) نخواهد بود
تکلیف ما چیه الان ؟
هیچ راهی نیست که بتونم داده هام رو برگردونم ؟