چرا استرداد هزینه نمیدیم ؟
این سوالی بود که دیدم بعضی ها دارند
عزیزان بنده هیچ اعتقادی به استرداد هزینه در صورت خوب بودن سرویس ندارم
بنده قبل از خرید همه سرویس ها ، اینترنت ، سامانه ، طراحی ، گرافیک ، سرور و تمامی سرویس ها
خودم و همکارا به مشتری میگیم که قوانین رو بخونید
جست و جو کنید
سرویس تست میخواهید بدیم
هر سوالی در مورد سرویس دارید بپرسید
اگر مورد انتخابتون بود
خرید کنید
ما بعد از خرید استرداد هزینه نمیدیم به کاربر چون قبلش همه این موارد رو بهشون گفتیم
ولی اگر جیزی توسط بنده یا همکاران گفته بشه و اون در عمل به وجود نیاد اون موقع هزینه کاربر رو برگشت میزنیم
اگر سرویسی رو بفروشیم و نتونیم خوب سرویس دهی کنیم و مشکل داشته باشیم هزینه رو برگشت میزنیم
یکی از سرورهای میزبانی ما سال 89 بود مشکل خورد در دیتا سنتر xlhost هم بود
بنده اطلاعات مشتری ها رو دادیم بهشون به همراه هزینه هاشون
حتی کسانی بودند که هاست سالانه خریداری کرده بودند و 1 ماه مونده بود
بنده هزینه یک سال رو کامل برگشت زدم جون در سرویس دهی که میکردیم غفلت کرده بودیم
ولی وقتی همه مواردی که ما گفتیم رو داریم ارائه میدیم دلیلی نمیبینم که مشتری بیاد و بگه هزینه من رو برگشت بزنید
برگشت هزینه به این صورت از نظر من چیز جالبی نیست
انشالله که موفق باشید همتون
بازم ممنونم