نقل قول نوشته اصلی توسط amiri113 نمایش پست ها
کافيه تو سيستم زرين پال عضو بشيد.
بعد از عضويت از شما مدارکی به منظور درخواست تاييد واقعی بودن هويت شما درخواست ميشه! (مثل اسکن صفحه اول شناسنامه و کارت ملی)
برای تاييد کاربران و افزايش سطح تاييد مراحل مختلفی انجام ميشه! از تاييد تلفن گرفته (به صورت تماس تلفنی) تا تاييد آدرس (با ارسال کد هایی که به صورت رندم ايجاد ميشه و به آدرس پستی ارسال ميشه). بعد از اين مراحل کاربران امکان استفاده از آسان پرداز رو دارند!
برای استفاده از مرچنت هم کافيه يک درخواست داده بشه! مرچنت راه اندازی ميشه و يک تعهد نامه به آدرس پستی ارسال ميشه و بعد از امضا، به شرکت برگشت داده ميشه.


اينطوری هر کسی امکان اين رو داره که يک دروازه پرداخت آنلاين داشته باشه!
فقط سوال بود
ما به سیستم پرداخت انلاین ملت و سامان متصل هستیم . و برای هر کدوم کلیه مدارک شرکت و برگه قرار داد ارائه کردیم . در هر صورت این امکان ممکن هست باعث سو استفاده برخی ها از این سیستم شود و بهتر هست قبل از اجرایی شدن با مسولین بانک در این رابطه صحبت نمایید . زیرا اکثر مشتریان پرداخت انلاین را به چشم یک نوع اعتبار فروشندگان میبینند مخصوصا بانک های بزرگ تر همانند بانک ملت