نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    نوشته ها
    18
    تشکر تشکر کرده 
    29
    تشکر تشکر شده 
    75
    تشکر شده در
    57 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    دوست عزیز پیشنهاد میکنم جو سازی نکنید و منتظر باشید تا خودشون بیان پاسخ بدن ...این پست های شما کمکی به بقیه نمیکنه ...

    درسته که jaypal بخش پشتیبانی نداره و از این بابت خودمم خیلی انتقاد کردم ازشون ولی کاملا بهشون اعتماد دارم چون همیشه پاسخگو بودن و الان هم اگر کمی صبر کنید فکر کنم بیان جوابتون رو بدن ...
    من حدود یک سال هست که دارم باهاشون کار میکنم و تاحالا هیچ مشکلی از بابت تسویه حساب نداشتم ...آخرین باری که درخواست واریز وجه دادم هم دو روز پیش بود که همون روز پول رو واسم ریختن ...

    معمولا این مشکلات زمانی که به تعطیلی میخوریم رخ میده ...
    در پاسخ دوست گلم باید بگم که بنده هم ۱ ماه بد از راه‌اندازی این سایت کار با‌هاشون شروع کرده بودم تقریبا ۱ سالی‌ می‌شه همیشه سریع جواب میدادن مشکلی‌ هم هیچ وقت نبود !!! اما الان ۱ ماه که بالغ بر ۱۰ بار ایمیل و تماس و ۱۰۰ جا پی‌ام گذشتم هیچ خبری نیست !! ۲ تا از پرداختم که بیش از ۲۵۰۰۰۰ تومن انجام نشده ، می‌دونم که یه مشکل software هستش نه این که نه خواسته باشن پرداخت کنن چون همه پرداخت‌ها اتوماتیک هست اما هیچ کسی‌ وجود نداره که جوابی‌ بده و این سایت jaypal به امان خداست !!!!!!!!! لذا من همه درگاه هاشونو disable کردم ، پیشنهاد من این که تا برای شما هنوز مشکلی‌ پیش نیومده مثل من که پولتون بره تو هوا جا به جا کنید البته این فقط یک پیشنهاد هست !!!!!

  2. تعداد تشکر ها از shopper به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •