تا وقتی کاربر دیدش رو عوض نکنه سرش کلاه می ره ... وقتی تمام هم و غم یک سرویس دهنده این باشه که سرویسش ارزون تر از بقیه جاها باشه نتیجه اش این می شه. وقتی خریدار کیفیت یک سرویس رو فقط در شماره ثبت ببینه نتیجه این می شه. باید به همه فاکتور ها با هم نگاه کرد نه تک تک ! امیدوارم منظورم رو درک کرده باشید.

الان یه شرکتی تو اینترنت هست خیلی هم به خاطر تبلیغاتش معروف شده ، این شرکت تو سایتش و تو تبلیغاتش مواردی رو انجام داده که مصداق بارز تخلف از قوانین شرکت های حقوقی هست و اگر بفهمند براشون خیلی بد می شه. ، کاربر خبر نداره و به واسطه همون تخلف ازشون خرید می کنه عین خیالش هم نیست.