نقل قول نوشته اصلی توسط kaajhost نمایش پست ها
با سلام
ما هم مشکل پرداخت با آدرس جدید داریم. تمام مراحل به درستی انجام می شود اما بعد از پرداخت ، فاکتور پرداخت نشده باقی می ماند و وجه هم از حساب کم می شود. طی تماسی با به پرداخت اعلام کردند که یک مشکل داخلی بانک مربوط به ستل تراکنش هست و فعلا روی آدرس قدیم باقی بمانید تا مشکل برطرف گردد.

ارادتمند
در فایل callback از پورت 1443 با آدرس جدید استفاده کنید مشکل حل خواهد شد، بنده همین الان از آدرس جدید استفاده می کنم که اول همون مشکل را داشتم اما بعدش با این تغییر پورت در فایل callback اوکی شد