مزایای تبلیغ به روش پست الکترونیک
- هزینه پایین: براساس برآوردها هزینه فرستادن نامه های الکترونیک کمتر از یک درصد هزینه فرستادن نامه های سنتی است
- امکان هدفگیری دقیق مشتریان: با استفاده از نامه های الکترونیک می توان پیام های تبلیغاتی را تنها برای کسانی که خواهان دریافت آن هستند فرستاد
- اثربخشی بالا: طبق آمار و تحقیقات انجام شده بیش از نیمی از کاربران اینترنت در روز، نامه های الکترونیک شان را چک می کنند یا آنها را ارسال می کنند
- مدیریت آسان: ارسال پیام های تبلیغاتی به پست های الکترونیکی می تواند به تفکیک جنسیت، سن، تحصیلات، محل زندگی، علاقه مندی ها و سایر اطلاعاتی که در پایگاه داده های موجود است انجام شود
ارسال ایمیل توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ و اکانت smtp انجام میگردد.
هزینه ماهیانه تعداد ارسال ماهانه (تقریبی) نرم افزار نوع اکانت 10000 تومان 20000 -30000 بعد از سفارش ارائه میگردد Smtp - 5 gb 18000 تومان 50000 -60000 بعد از سفارش ارائه میگردد Smtp - 10 gb 35000 تومان 900000 -110000 بعد از سفارش ارائه میگردد Smtp - 20 gb