سلام
خوب ببینید مشکل از سمت شرکتی (فردی) بوده که برای شما سرور رو تهیه کرده - این شرکت باید پشتیبانی کامل بدهد ، نه فقط فروش سرور.
این دیتا سنتر هیچ وقت به یکباره و غفلتی سرویس رو ساسپند و ترمینیت نمی کنه! 100% قبل از هر گونه اقدام 1-2 بار اخطار میده . شایع ترین ابیوز در این دیتا سنتر کانفیگ اشتباه شبکه هستش که برای همین مورد هم 72 ساعت به کاربر مهلت میده.
همه چیز بستگی به پشتیبان سرور داره - حتی ما 1 مورد سرور ساسپند شده رو از ساسپند خارج کردیم.
ما تا امروز هیچ سرور ساسپند شده ای نداشتیم ، و اکثر ابیوز ها هم مربوط به بد کانفیگ بوده است ، و 1-2 مورد هم Malware روی سرور های مجازی کاربران بوده که سیستم امنیتی مرکزی خود دیتا سنتر شناسایی کرده و اعلام کرده بود که این فایل رو حذف کنید.
در کل ما 95% از این دیتا سنتر راضی هستیم و اون 5% هم مربوط به پشتیبانی ضعیف تیم فرانسه هستش ، و تیم کانادایی بسیار قوی عمل می کند و هیچ مشکلی بابت پشتیبانی نداریم.
با تشکر
موفق باشید.