نقل قول نوشته اصلی توسط TikData نمایش پست ها
این یوزرها اگر کسانی باشند که به من تیکت دادند طبق قوانین باید اشتباهات خود را پذیرفته و اطلاع دهند.

امروز از شرکت باهاشون تماس گرفته شده

هیچکدام برای حل مشکل و یا حتی اعلام مشکل پاسخگو نبوده و فقط از فلسفه خود با مدیریت صحبت کرده و دستور این هست که بررسی بشه موضوع و سپس بنده شخصاً پاسخگو خواهم بود.

براساس آیپی کاربر عرض میکنم! به هم ارتباط نداشته باشند قطعاً شخص ثالثی وجود دارد که باید یافت!

اینچنین حمله کردن به تایپیک ها کار یک همکار نیست
کار چندین نفر است

اصلاً لازم نیست تمام پرسنل رو به انجمن بیاریم

فکر نمیکنم پاسخگویی 16 ساعته تلفنی دفتر شرکت کم باشه
با عرض ادب واحترام
بله بله....
شما که درست میگید
اولا مدیریت شما با بنده تماس نگرفته و همش من با ایشون تماس گرفته ام
دوما دیشب من حدود 3 هزار تومان هزینه شارژ تلفن همراه دادم که فقط سرور را بهم تحویل بدین که ندادین
سوما طبق قانون موظف به بازگشت وجه در صورت انصراف مشتری طی 7 روز اول هستید که این کار را انجام نمیدهید
چهارما شما اصلا دلیل و منطق وصحبت مثل این که براتون هیچ سودی نداره فکر میکنید میترسم شکایت کنم ؟ در دادگاه خدمت میرسیم ببینم کی 12 سالشه و چه توهینی به شما شده ضمن این که تمام صحبت ها مشخص است و با احترام کامل با کادر شما برخورد شده و به علاوه عذر خواهی هم بابت توهین نکرده صورت گرفته است علاوه بر این مادام توهین هم کرده اید ، مطمئن باشید علاوه بر هزینه سرور خسارت وارد شده از شما دریافت خواهد شد .
پنجما ای کاش من زودتر این تاپیک و نارضایتی سایرین را مشاهده میکردم بلکه اکنون مشغول تلف کردن وقت خود نمی شدم
موفق و پیروز باشید