
نوشته اصلی توسط
HitM4N
آقا این سرور ما چی شد؟
سایتتون هم بالا نمیاد

با سلام
مشکل از سایت میزبان ماست
تا آخر ماه انتقال میدیم

نوشته اصلی توسط
Farhood
با سلام
۶ عدد سرور ازشون داشتیم که بد از جابجایی مشکل داشت سرورها و بد از ۱ هفته که راضی شدند پلو برگشت بعدند و قبول کردند که مشکل داره. اون ۱ هفتهای هم که سرورها با مشکل دست ما بود رو هم حساب کردند و هزینشو برگشت دادند یعنی نزدیک به ۵۰ت به من ضرر زدند. پشتیبانی تلفن رو که اصلا روش حساب نکنید . اولش خوبه ولی بد میرید توی بلک لیست و اشغال میخورید همیشه. در صورتی که روز اول دقیقا ما ۳۰ مین باهم صحبت میکردیم اما از بعد از خرید ............... در کّل من که تایید نمیکنم
به به جناب امیر فرهود مانی گل از اصفهان
خوب هستید انشاالله؟ با توضیحات زیر در خدمتتون هستیم.
عزیز جان شما برای ۵ تا سرور سر جمع ماهانه ۱۲۴.۱۲۵ تومن pay کرده بودید
سرور ۱ : ۲۹.۷۰۰ ـ ۱۸ روز استفاده
سرور ۲ : ۲۹.۷۰۰ ـ ۱۶ روز استفاده
سرور ۳ : ۲۹.۷۰۰ ـ ۱۵ روز استفاده
سرور ۴ : ۲۵.۰۰۰ ـ ۱۲ روز استفاده
سرور ۵ : ۳۵.۰۰۰ ـ ۳ روز استفاده
۶۴ روز استفاده مفید از تمامی سرور ها بدون احتساب ۳ روز قطعی ها برای انتقال
ما چقدر برگشت زیدم برای شما؟
۶۳.۶۰۰ تومان
این هم رسید بازگشت وجه

ظمنان دقت داشته باشید
۵ سرور داشتید نه ۶ سرور
جهت شفاف سازی عرض میکنم
ما دو سرور رد استیشن خریداری کردیم بدونه تخفیف
با هزینه ی گزاف. تمامی مشتری های رو انتقال دادیم رو یک سرور
و ایشون رو انتقال دادیم رو سرور دیگر.یعنی ایشون به صورت اختصاصی کلا رو یک سرور دیگه میزبانی میشدند
یعنی یکی از سرور های ما فقط دست ایشون بود .برای چی؟ برای اینکه ایشون برای مولتی کشی رید کال و ۱۰۰۰ نوع دیگر از این مسنجر ها استفاده میکنند حجم بالای از CPU باید استفاده کنند
این نکته ی یک
نکته ی دو
ایشون اصلا از ما درخواست عودت وجه نداشتند! چون کجا میتونستند سرور ۴ گیگ رم با این قدرت cpu ۲۹.۰۰۰ تومن همراه با تخفیف ماه اول یافت کنن بعد به عنوان ریسلری بخرن و ۴۰-۵۰ تومن بدن دست مشتری؟طی صحبت های که با مسول فنی شرکت داشتیم بنا بر این شد که وجه ایشون عودت داده بشه. که ایشون باز اصرار داشت که اینکار رو نکنید...
نکته سوم
پشتیبانی تلفن : پشتیبانی تلفن فقط در مواقعیه که شما بیاید داخل سایت تیکت بدید و جواب قانع کننده در یافت نکنید.نه اینکه صبح از خواب بلند شدید حوصله ی اینترنت نداشتید به بنده زنگ بزنید.شما اول باید تیکت بدید.۵ عدد سرور داشتید از من سر جمع ۴ تا تیکت باز نکردید. بله با این وجود pedar بنده هم بیاد از من سرور بگیره اینجور رفتار داشته باشه ۱۰۰٪ شک نکنید میره تو بلک لیست.
خب دوستان خودشون قضاوت کنند

نوشته اصلی توسط
e4lyas
میتونم بپرسم چرا پاسخ نمیدید علرغم حضورتون در 4 ساعت پیش ؟
سلام
چون ۲ عدد user support استخدام کردم که pasokhgu باشند به تیکت ها
متاسفانه این ۲-۳ روز که خارج از تهران بودم و بالا سرشون نبودم وظیفشون رو درست انجام ندادند
دیروز که برگشتم و وارد سایت شدم دیدم ۶۳ تیکت بی \اسخ مونده خستگی راه کلا به تنم موند

نوشته اصلی توسط
HitM4N
آقا 3 روزه قراره این سرور و به ما بدید ! چی شد ؟
اتفاقی افتاده ؟
آقای گنجه خواهشن با مشتری هاتون رو راست باشین اگه مشکلی پیش اومده بدون هیچ نگرانی بیاین اینجا اعلام کنید، این راهی که جواب تیکت هارو نمیدین اصلا موثر نیست
موفق باشید
با سلام
۳ روز حامد جان؟
سر جمع ۴۸ ساعت affter your payment نگذشته!
که سرورتون دیروز ظهر هم تحویل شد
یعنی چیزی حدود ۲۷-۲۸ ساعت
حامد جان همه به ما حال دادن این دو روزه
شما که همیشه نسبت به ما لطف داشتی؟

نوشته اصلی توسط
Farhood
ایشون همیشه همینجور هستند.. هر موقع ساله باشه و بخواهید خرید کنید جواب میدند. بد از خرید اگه دلشون بخواد جواب میدند البته اگه تو بلک لیست نباشید
بله جناب مانی
میرید تو بلک لیست چون:
۱ـ سایت support وجود داره
۲ـ ساعت ۲ صبح زنگ نمیزنن به کسی
۳ـخیر اینطور نیست چون دوستانی هستند که انقد با من تماس گرفتند که دیگه رابطمون دوستانه شد تا مشتری فروشنده! و افتخار میکنم به چنین مشتری هایی یعنی چنین دوست هایی

نوشته اصلی توسط
musicayob
خوب شد ازشون نخریدم

سلام
با عرض عزر خواهی پیشاپیش
مشتری که بخواد با دو سه نظر خوب و یا بد مشتری یک سرویس دهنده بشه
همان بهتر که از اول نشه!
در هر صورتی ما قادر به سرویس دهی به شما نیستیم
موفق باشید