
نوشته اصلی توسط
AvalinHost
هیچ مشتری برای یک سرویس دوبار هزینه نمیده و اگه از حسابش دوبار کسر بشه مطمئنا پیگیری میکنه، مگر اینکه پول زیادی داشته باشه.
بارها برای ما پیش اومده که دوبار از حساب مشتری کسر شده و مشتری پیگیری کرده و یا ستل نشده بوده و اگر هم ناموفق بود به حسابش برگشت خورده.
این دلیل شما کاملا رد میشه دوست عزیز چون هیچکس پولش رو از سر راه پیدا نکرده که همینطوری بلاتکلیف بمونه و یا یادش بره که پیگیری کنه.
در همین پست شما خودتون جوابتون رو دادین که شخص 200 تومنش رو پیگیری کرده و در نهایت مشخص بوده که ستل نشده بود و مسلما دست بانک ملت بود.