سلام،
منتظر بودم کاربران دیگر نظرشون رو مطرح کنند که بیشتر نظرها هم مشترک بودند.
همونطور که برای ارائه یک سرویس به دانش و تخصص نیاز هست، ارتباط با مشتری هم نیاز به تخصص دارد که متاسفانه این موضوع بسیار مهم رو بیشتر سرویس دهنده ها در ایران نادیده گرفتند و تعریف درست و کاملی از نحوه ارتباط با مشتری و پشتیبانی ندارند. برای مثال، چت یا پاسخ تیکتهای سرویس دهنده های معتبر آمریکایی رو با سرویس دهنده های ایرانی یا حتی خودتون مقایسه کنید، متوجه منظورم درباره ارتباط با مشتری خواهید شد.
در مورد موضوع شما، نظرم رو اینطور خلاصه میکنم: دوستانه بهترینتون رو برای حل سوال یا مشکل مشتری انجام بدید و محترمانه به مشتری اجازه مزاحمت یا درخواست غیر معمول ندید.
صادقانه