حتما ميدونيد که درگاه پرداخت آنلاين بانک ملت، با وجود تمام مزيت هایی که داره ايراد های اساسی و حياتی هم داره. يکی از اونها اين هست که تراکنش ها ستل نميشن و دليل اصلی اون هم بستن بچ تراکنش ها بعد از هر بار تراکنش و تسويه آنی است. تا جائی که شرکت شاپرک هم در مورد فعاليت به پرداخت اطلاعيه ميده و تسويه آنی رو يک اشتباه ميدونه که در هيچ جای دنيا جز ايران و اون هم بانک ملت مرسوم نيست. مقاومت شرکت شاپرک تا جائی پيش رفت که تونستن کارت خوان های بانک ملت رو اصلاح کنن و اون رو به شاپرک متصل کنن و تسويه حساب اون رو قانونی کنن. اما در مورد درگاه پرداخت آنلاين همچنان اين مشکل وجود داره و پذيرنده ها با اين مشکل مواجه هستند که تراکنش های اونها بعضا تسويه نميشه. البته اين مشکل برای درگاه های پرداختی که تراکنش کم دارن اصلا محسوس نيست تا جائی که بعضی از کاربران در سال شايد يکی دو بار به اين مشکل بخورن. خيلی از کاربران هم حساب بانکی خودشون رو اصلا چک نميکنن و متوجه نميشن و فکر ميکنن همه چيز آرومه :دی
البته مشکلات ازين دست زياد هستند و برای مثال تو روزهای ابتدای سال هر تراکنشی که از ساعت 23:57 تا ساعت 24 انجام ميشد کلا تسويه هم نميشد ولی جواب وبسرويس اين بود که تراکنش تسويه و ستل شده.
اما موضوع اين تاپيک اين هست که به صورت غير مغرضانه درصد تراکنش هایی که با مشکل مواجه ميشن رو بدست بياريم. حتی اگر شما مشکل نداشتيد کافی هست در اين تاپيک پاسخ بديد 0 درصد. پيشاپيش از پاسخ هایی که در اين تاپيک ميديد ممنونم.