دوست عزیز بهتره به هم دیگه احترام بزاریم و با این الفاظ همدیگه رو خطاب نکنیم
بنده قصد تخریب کسی رو ندارم و از آلماهاست هم سرور دارم
متاسفانه این سایت فاکتور رو روز آخر میزنه تا از حداکثر تغییرات قیمت ارز استفاده کنه و در واقع متضرر نشه
مثلا الان پوند رو قیمت 6000 حساب کردن
وقتی یک روز برای تمدید سرور وقت داشته باشید و نتونید وارد سایتشون بشید مجبورید هر کاری لازمه انجام بدید تا سرورتون قطع نشه حتی زدن تایپیکی بیخود مثل این ( البته طبق نظر دوست دیگمون )
من به تمام ایمیلهای ایت شرکت از دیشب چندین بار پیغام دادم ولی هنوز جواب نگرفتم
یه اکانت جدید ساختم و از اونجا تیکت دادم ولی چند ساعت پذشته و خبری نیست
دوست عزیز منم گفتم که ایران نیستن و تلفن انگلستان رو گذاشتن ولی حداقل میتونستن یه پشتیبانی یاهو مسینجر هم بزارن که همچین مواقعی بتونه کار کاربرشونو راه بندازه
الان به ایمیل شما هم پیغام میدم شاید مشکل حل بشه و بتونم سرور رو تمدید کنم
ولی پشتیبانی شرکتی مثل آلماهاست باید خیلی بهتر از این باشه


نقل قول نوشته اصلی توسط ≡ ALEX ≡ نمایش پست ها
تخریب چی های محترم!!

1. در امضای یوزر آلماهاست که در همین فروم عضو هستند، شماره دفتر انگلستان قرار داده شده!! ضمن اینکه همواره در وبسایت اصلی با پسوند co.uk وجود داشته!! حالا اینکه شما تمایل به تماس ندارید بحثش چیز دیگری است...

2. تیکت ها در بدترین حالت در کمتر از یکی دو ساعت پاسخ دهی می شوند و این روند زیر نظر مسئول بخش پشتیبانی کنترل می گردد. مگر در موارد خاصی که پاسخ دهی نیاز بررسی و یا انجام کاری است که ممکن است بطول بیانجامد.

3. آلماهاست نماینده فروش دیتاسنتر نیست، بلکه Platinum Partner این دیتاسنتر می باشد، به این معنی که شریک تجاری رسمی این دیتاسنتر است.

4. آلماهاست یک شرکت ایرانی-انگلیسی است و در هر دو کشور دفتر رسمی دارد.

5. طبق قوانین و سیاست های کاری شرکت، ارایه شماره تلفن دفتر ایران فقط به یوزر های خاص و مهم، امکان پذیر بوده و بقیه کاربران می بایست تمامی سوالات و مشکلات خود را از طریق سیستم تیکت پیگیری نمایند. این امر به مستند بودن مذاکرات انجام شده نیز کمک خواهد کرد.

6. سرویس های جانبی این شرکت همانند Shared Hosting و Reseller Hosting و Virtual Servers (VPS و ... با هزینه های هنگفت و با بهترین کیفیت و ساختار ممکن راه اندازی و مدیریت می شوند. در این مورد پاسخ گوی هر گونه اشکال و شکایتی هستیم در سیستم تیکت.

7. این شرکت هیچ گونه مشکلی با تحریم و مسائل مرتبط با آن ندارد و از این بابت بطور حتم هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

8. تعداد بالای سرور های اختصاصی خریداری شده و وبسایت ها و سرور های مجازی میزبانی شده در این شرکت، به خودی خود نشان از اعتبار دیتاسنتر و این شرکت را دارد.

================

و اما خطاب به دوستان عزیزی که مشکل ورود به پورتال را دارند، این یک مشکل عمومی نیست و بر روی کامپیوتر شما قابل حل می باشد. لطفا در این مورد با ایمیل شخصی بنده به آدرس زیر تماس داشته باشید:

کد:
a.edwards [at] almahost [dot] co.uk

ارادتمند