نقل قول نوشته اصلی توسط mirzayi نمایش پست ها
من توضیح خودم رو دادم
بچه های فروم از همه عذر خواهی میکنم اگر این تاپیک ها کسی رو رنجوند
موفق و پیروز باشید
جناب میرزائی اینجا هم پاسخی ندادید
کسی پاسخی شنید که چرا 2 روز جواب مشتری ها رو ندادید؟
کسی پاسخی شنید که چرا اونها رو تهدید کردید؟
کسی پاسخی شنید که اصلا چرا اول گفتید مشکل از لایسنس بوده ولی معلوم شد جای دیگه بوده؟
کسی پاسخی شنید که باید چه گلی به سرمون بگیریم تا ما مثل شما در حق مشتریامون بد قولی نکرده باشیم و مدیونشون نباشیم؟
شما پاسخ ندادید پس شلوغش نکنید و جواب دهید

---------- Post added at 01:56 AM ---------- Previous post was at 01:54 AM ----------

نقل قول نوشته اصلی توسط mirzayi نمایش پست ها
بنده با آقای قربانی صحبت کردم ایشون گفتند درست میشه نگران نباشید
با تمام این مشکلات
با توجه به اینکه اولویت اصلی ما دینی است که به مشتریانمون داریم
باز هم با این اوصاف اگه درست بشه خوشحال و ممنونیم