من مشترک سرور فرانسه ايشون هستم
اينجا آپتايم حضور داريد برای جذب مشتری اما متأسفانه برای نگاه داشتن مشتری ها هيچ اقدامی نميکنيد فقط هدفتون جذب مشتری هست برای جواب دادن يه تيکت و يا sms و يا تلفن بابت قطعی 2 روزه حضور نداريد
چندين بار sms دادم و تماس گرفتم به هيچ وجه پاسخ گو نيستيد حداقل تکليف ما رو روشن کنيد اگر مدت زيادی طول ميکشيه ما بريم جای ديگه

سرور فرانسه 2 روز هست قطع شده و تنها تو سايتشون گفتن تيکت بزنيد رسيدگی ميشه و عذر خواهی کردن اما بايد بگم عذر خواهی شما به چه درد ما ميخوره کی جواب خسارت داون بودن سرور ما رو ميده؟
با اينکه چند روز از اعتبار سرور من باقی مونده من الان مجبورم يک سرور ديگه از جای ديگه تهيه کنم در صورت بر طرف شدن مشکل و شارژ مجدد سرويس شما ديگه به چه درد من ميخوره؟