با توجه به اینکه اشاره کردید که قادر به لاگین به یاهو میل نیستید، قبل از اینکه راه حلهای مشکل مربوط به یاهو مسنجر رو توضیح بدم، اگر برای لاگین به یاهو میل نیز با این ارور مواجه هستید، این ممکن است به دلیل تکرار لاگین ناموفق باشه که به دلیل مسائل امنیتی اکانت شما به مدت 24 ساعت لاک خواهد شد. در این فاصله شما باید منتظر باشید. بعد برای لاگین به یاهو میل از مرورگر دیگری استفاده کنید. و در مورد مسنجر پیشنهاد میشه از کنترل پنل در Internet Options تب Connections بر روی LAN Settings کلیک کنید و مطمئن بشید که تمام آپشنها بدون تیک باشند و از نرم افزارهای فیل.تر استفاده نکنید. امیدوارم این کمکتون کنه.