با سلام،

اینی که قطعی نداریم که اصلا نمیشه . قضیه اینه چون محیط کلود هست پایداری بیشتره - هر سرور لا اقل یه جایگزین داره که اگه پینگ نده و .... سوئیچ میشه رو بدی.
12 ماه گذشته ، غیر از 1 ماه که 20 دقیقه قطعی ( کمتر از 20 دقیقه ) اونم از طرف تامین کننده پهنای باند ( cogent) داشتیم. بقیه سال آپتایم بالای 99.9% واقعی داشتیم. سرور مرتب توسط چند جا چک میشه .
این راجع به قطعی - منظورم این بود که پشتیبان سوالهای راهنمایی برای استفاده از سرویس و ... بیشتر باید جواب بده.
3 نفر تو محل شرکت ( 3 شیفت 8 ساعته ) ، بدون پاسخگویی تلفنی ( تلفن رو واسه بخش فروش فقط میدیم اونم تو ساعت اداری ) به نظرتون چقدر هزینه داره ؟
به نظرتون با 300-400 واسه هر نفر میشه کسی رو پیدا کرد ؟

ممنون از راهنماییتون