شما از ما سرویسی داشتید که روز جمعه ما به شما پاسخی ندادیم؟! اگر بله شماره تیکت را ارسال کنید.
فل واقعه فکر میکنم اگر سکوت کنید بهتر میباشدAs a platinum partner you can be sure any orders placed through Almahost will benefit from full priority technical support from Redstation.
شما از ما سرویسی(از بخش سرورها هاست و سرور مجازی) داشتید که روز جمعه ما به شما پاسخی ندادیم؟! اگر بله شماره تیکت را ارسال کنید. اگر منظور شما بخش لایسنس میباشد به زودی Collaborate میشودند با هم در یک سیستم که دیگر مشکل پشتیبانی لایسنسها کاربران را اذیت نکند.
بنده با شما تماس گرفتم!(تاجدینی) چون ظاهرا شما مشکلی دارید با ما که ما از آن بی خبر هستیم!! اگر هم مایل بودید میتونید مشکل رو از طریق پ.خ درمیان بگذارید تا ببینم اصلا داستان چه میباشد که شما اینقدر دلخور هستید!از جناب الکس تو انجمن بگیر... یکبار بلایی سرمون آوردند این آلماهاست کافیه..مدیران انجمن هم به جای حمایت بنده زدند بنده رو ده روز بن کردند... جالبیش اینجاست فردایی آلماهاستی که تو انگلیس هست با ایرانسل با شرکتمون تماس گرفتند و دنبال من بودن!! فکر کنم خود الکس بود..همیشه آنلاینن..
شما رو هم من بَن کردم به دلیل نقض قوانین!(اگر فکر میکنید اشتباه بَن کردم به ادمین سایت ایمیل ارسال کنید تا بررسی کنند!) هرگونه انتقادی هم از آلماهاست دارید در این بخش با مدارک کامل ارسال کنید قطعا با مدارک کامل درخدمت شما هستیم و درصورتی که موردی را نَتوانید ثابت بکنید حتما قانون(بی اغراق) در خدمت شما دوست عزیز خواهیم بود.
مشکل استارتر هم Abuse بود که تایید کرده بودند حل کرده اند ولی حل نشده بود و دیتاسنتر سرور را مسدود کرد.