پاسخ شاتل
مشترک گرامی
با سلام و عرض احترام
مورد شما بررسی شد اختلال موجود بر روی Ip های رنج 5.9.x.x توسط همکاران ما در دست بررسی می باشد
طی بررسی های انجام شده مشکل علاوه بر رنج ip شاتل ،روی رنج ipهای سایر isp ها نیز گاهی مشاهده می شود با این حال همکاران ما در تلاش هستند که منبع مشکل را مشخص و در صورت امکان آن را برطرف نمایند.لذا خواهشمند است تا رسیدن به نتیجه نهایی صبور باشید .
همچنین شما میتوانید از طریق یکی از 5 روش زیر با ما در ارتباط باشید:
1. در سایت "My.Shatel.ir" بعد از Login کردن در قسمت "گزارش مشکلات" مورد خود را توضیح دهید ، در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.
2. به آدرس CS@shatel.ir ایمیل ارسال کنید (با ذکر مشکل ، مشخصات و شناسه کاربری خود) تا در کمترین زمان ممکن همکاران ما پاسخ گوی شما باشند.
3. با مراجعه به "سایت شاتل" و مطالعه داکیومنت های قرار داده شده در این قسمت مشکلات خود را بدون نیاز به تماس تلفنی حل بفرمایید.
4. با دانلود برنامه "سیستم هوشمند پشتیبانی شاتل " بدون نیاز به تماس تلفنی و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات سرویس اینترنت خود را برطرف بفرمایید.
5. و در نهایت با پشتبانی فنی ما در اصفهان به شماره 7773577 در تماس باشید.
با سپاس






پاسخ با نقل قول