2 نکته
جدیدا دیده شده که خیلی از دوستان از اخلاق ما و از همکاری که ما داریم ، سو استفاده می کنند . باز هم من اینجا میگم سرویس ها بصورت unmanage یعنی مدیریت نشده در اختیار مشتری قرار داده میشه
و نصب و راه اندازی یا مشکلات نرم افزاری که پیش میاد به هیچ وجه بر عهده ما نبوده و نیست و نخواهد بود . حجم ترافیکی که چنین دوستانی برای چنین موارد و کارهایی که ایجاد می کنند با عث میشه کسانی که واقعا مشکل دارند معطل بشوند
این کار این دوستاد در درجه اول وقت ما رو میگیره و مهمتر از همه باعث میشه که به مشکلات نرسیم. مثال میزنم : «مشتری برنامه ntt...ac نصب کرده میگه بیا رجیستر کن نمی تونی سختته کنسل می کنم ». خوب ببخشید رک هستم آدم باید شعور داشته باشه که نخواد چنین رفتاری داشته باشه که باعث اعصاب خورد کنی ما هم نشه . من همینجا برای اولین بار و آخرین بار اعلام می کنم اگر مشتری به حالت طلب کارانه بخواد با من یا همکاران من صحبت کنه از این ماه به بعد تمدید نکنه چون هم به نفع خودشه هم به نفع ما .
نکته دوم اینکه تا فردا 20 تا 25 درصد کلیه سرویس ها رو ناچارا بخاطر قیمت بالای دلار و ادامه سویس دهی ما در زمینه سرور مجازی بالا می بریم . چون واقعا چاری نمونده .
من دیگر در مورد نکته اول اطلاع رسانی نمی کنم و واقعا از یوز خودم توقع دارم که سطح درک خودشو بالا ببره (چند نفری که باعث این اختلالات هستند) و از اخلاق ما سوء استفاده نکنند .
با تشکر بهلولی