با سلام خدمت دوستان گرانقدر
با توجه به اطلاع رسانی که امروز خدمت کاربران آگونیس داشتیم لازم دونستم این اطلاعیه رو بر دیگر همکاران هم بزنم
با توجه به گیرهای شدید چند وقته ی اخیر دیتاسنتر ها
با سلام خدمت شما کاربر گرامی جناب
طی چند وقت گذشته گزارش های زیادی در مورد نت اسکن از دیتاسنتر برای ما ارسال شده استاین مشکل مربوط به باگ ریموت دسکتاپ سرورهای ویندوز می باشد در این راستا با آپدیت کردن ویندوز خود می توانید این مشکل را حل کنیدخواهشمندیم تمامی کاربران در صورت امکان سرورهای ویندوز خود را آپدیت کنند و حتما تمامی کاربران چه کاربرانی که قادر به آپدیت سرویس خود هستند که کاربرانی که این امکان را ندارند فایل مربوط به ویندوز خود را از لینک زیر دانلود و آپدیت را انجام دهند
Index of /remoteupdate
همچنین کاربرانی که سرویس های خود را آپدیت کرده اند فایل را مجدد نصب کنند تا از نصب شدن این پکیچ در هنگام آپدیت اطمینان حاصل گرددچند نمونه از فایل های سیستم عامل ها (در صورتی که فایل سیستم عامل شما در این لیست نیست به لینک بالا مراجعه کنید)
ویندوز 2003 R2 > http://iso.agonis.ir/remoteupdate/WindowsServer2003-KB2621440-x86-ENU.exe
ویندوز 2008 R2> http://iso.agonis.ir/remoteupdate/Windows%20Server%202008%20R2%20x64%20Edition%20(KB 2667402)-Windows6.1-KB2667402-v2-x64.msu
ویندوز 2008 > http://iso.agonis.ir/remoteupdate/Windows%20Server%202008%20(KB2621440)-Windows6.0-KB2621440-x86.msu
با تشکر از همکاری شما کاربر عزیز
با تشکر از جناب خسروی