گرفتن درگاه بانك سامان
به طور معمول از زمان درخواست شما تا زمان تائيد و دريافت حساب كاربري خودتان در بانك سامان زماني حدود 5 الي 10 روز به طول خواهد انجاميد. كليه مراحل انجام كار توسط شركت پرداخت الكترونيك بانك سامان صورت مي پذيرد.اگر شما هم قصد داريد تجارت اينترنتي خود را آغاز نماييد و محصولات و يا خدمات خود را براي فروش آنلاين عرضه نماييد مي توانيد از طريق بانك سامان اقدام به دريافت حساب پرداخت الكترونيك نموده و پس از فعال سازي حساب خود ازسیستم پرداخت الکترونیکی کرد وببراي ارتباط به بانك سامان استفاده نماييد. براي دريافت درگاه پرداخت الكترونيك سامان مراحل زير را انجام دهيد: تکميل دو نسخه فرم قرارداد (ممهور به مهر پذيرنده و امضاء کليه صفحات توسط مديران صاحب امضاء ). نمونه فرم اطلاعات پذیرندگان اینترنتی نمونه قرارداد پذیرندگان اینترنتی
- حساب بانکی به نام شرکت یا موسسه نزد بانک سامان (کپی صفحه اول دفترچه حساب).
- تصویر برابر اصل شناسنامه مدیران ومسئولین صاحب امضاء
- تصویر برابر اصل روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات ویا پروانه کسب یا جواز کار
- سوابق فعالیت شرکت / موسسه (اختیاری)
پس از تكميل و آماده شدن مدارك بالا ، بايد كليه مدارك را به نزديك ترين شعبه پرداخت الكترونيك سامان در لينك زير ارسال نماييد: شعب نمايندگي پرداخت الكترونيك بانك سامان
پس از ارسال مدارك و بررسي مدارك توسط بانك سامان،از طريق ايميل توضيحات كامل و مشخصات حساب كاربري شما براي اتصال به درگاه پرداخت الكترونيك بانك سامان ارسال خواهد شد.





پاسخ با نقل قول