سلام
اول پنل ها و پیشنهادات خوبی داشته باشید نسبت به همکاران
بعد معرفی خدمات و محصولات به مشتریان هدف ؛ تبلیغ مناسب در چند سایت و جذب بازدیدکننده از موتورهای جستجو و فعال بودن و نشون دادن بهره مندی از دانش کافی
سوم پیشنهادای انگیزاننده برای خرید مشتری ؛ مثل تخفیف دوره اول ، برگشت مبلغ مثلا تا 10 روز و ...
تا این جا مشتری با محصول شما آشنا شده و محصول خوب به نظر می رسه و انگیزه ای برای خرید داره
چهارم خرید آسان
حالا مشتری خرید کرد
به خاطر این که "هزینه نگه داشتن مشتری از هزینه جذب مشتری های جدید خیلی کمتره"
و "مشتری ناراضی، نارضایتی شو به 13 نفر می گه و مشتری راضی، رضایتشو به 7-8 نفر می گه"
پس از این جا به بعد باید هوای مشتری رو داشته باشید تا اونم هوادار شما بشه.
اولا فضای سایت باید احساس خوبی به مشتری بده،
مثلا بعد از خرید، پیغام تشکر نمایش داده بشه.
بعد از خرید یه پیامک تشکر از خرید و یه ایمیل ساده تشکر ارسال بشه.
به مشتری این اطمینانو بدید که هر وقت سوال یا مشکلی داشت، شما پاسخ گو خواهید بود.
مشتری از شما راضی و می خواد یه دوره دیگه هم از خدمات شما استفاده کنه؛ بهش تخفیف بدید.
حالا این مشتری یک هوادار شماست و به شما وفاداره.
چند تا از این مشتری ها داشته باشید، دیگه ورودی از گوگل هم نمی خواهید!
پس سعی کنید هر مشتری که وارد فروشگاهتون می شه، راضی و دست پر از فروشگاه بیرون بره و بازم برگرده.
پیشنهادی هم دارم : پشتیبانان شرکت های هاستینگ وظیفه در راهنمایی برای نصب cms ها و مشکلات راه اندازی سایت و غیره ندارن،
اما اگر از این تماس ها زیاد داشتید، یه نفر برای پاسخ گویی به این سوالات داشته باشید و حتی در تبلیغاتتون هم این رو بگید.
موفق باشید