سلام.
تا جایی که من اطلاع دارم، شما به عوان مدیر VPS و صاحب IP مجوز این رو دارید که Log های گزارش Spam رو از شرکت سرویس دهنده طلب کنید.
با این حالت، بهتر میشه تشخیص داد که کدام کاربر، چه استفاده ای از V-P_N کرده و مشکل از کجاس.
تلاش کنید که گزارش رو طلب کنید و مشکل رو برطرف کنید.
من تا به حال نشنیدم دیتاسنتری در آمریکا حتی به دلیل مشکل Spam بخواد مشتری رو جواب کنه.
البته در صورت تکرار موضوع به تعداد 3 دفعه، طبق قوانین هاستینگ جهانی، شرکت سرویس دهنده اجازه داره کاربر رو بیرون کنه زیرا مشخصاً کاربر در حال سو استفاده از سرویس هست و قدرت کنترل مشتریانش رو نداره و این مشکل شرکت سرویس دهنده نیست.
در هر حال راه های زیادی وجود داره برای جلوگیری از این مسئله.
از جمله بستن Port 25 برو روی V-P_N ها و تا جایی که اطلاع دارم، دلیلی برای ارسال ایمیل شخصی و کاری از طریق V_P-N وجود نداره و معمولاً کاربران کارای خاصی رو با V-P_N سرویسشون انجام میدن، سپس ارتباط رو قطع می کنند و بعد ایمیل ها و ... رو ارسال می کنند که جزو دسته کارهای شخصی به حساب میاد و *هیچ دلیلی برای استفاده از V-P_N برای انجام این کار وجود نداره* !
با تشکر.