نقل قول نوشته اصلی توسط 10110 نمایش پست ها
سلام
از تنظیمات پشتیبانی اگر تیک ارسال میل رو زدید cron jobs رو هم چک کنید
ببینید کرون ها درست ست شده
کرون pipe رو هم چک کنید
با سلام cron jobs اکی هست تیم هم خورده.. cron pipe هم اد کردم قبلا..

---------- Post added at 09:37 PM ---------- Previous post was at 09:36 PM ----------

نقل قول نوشته اصلی توسط serverstar.ir نمایش پست ها
منم با این دوستمون موافقم
و پیشنهاد بعدی من اینه که خودتو خسته نکن با هزینه خیلی کم بده واست انجام بدن
مشکل هزینه نیست اما در آخر که باید یاد بگیرم..

---------- Post added at 09:39 PM ---------- Previous post was at 09:37 PM ----------

نقل قول نوشته اصلی توسط 10110 نمایش پست ها
اگه جایی شو بلد نیستی من free انجام میدم
ممنون شما لطف دارید دوست عزیز بزارید با دوستان چک کنیم که خودم یاد بگیرم اگر نشد زحمت میدم بهتون حتما لطف کردید

---------- Post added at 09:42 PM ---------- Previous post was at 09:39 PM ----------

نقل قول نوشته اصلی توسط taghi.karimi نمایش پست ها
درود
اگر فارسی هستید به این ادرس برید ببینید تیک پایین صفحه زده شده است یا خیر ؟
تنظیمات>ادمین ها>روی ادمین کلیک زده و پایین صفحه را چک کنید!
انگلیسی اگر بود:
Setup>Adminstrators
در صورتی که این مورد نبود.بفرمائید عدم ارسال فقط برای ادمین است یا یوزر هم به همین شکل است؟
این گزینه تیک داره..
Support Tickets Notifications Tick this box to receive email notifications when new tickets are opened or responded to

ببینید کلا 1 عدد ادمین اصلی تعریف کردم با میل gmail و 2 دپارتمان با میل از دامین.. الان زمانی که تیکت میاد یا invoice میل به ادمین نمیاد اگر ممکن هست یه عکس از قسمت های مورد نیاز بگذارید ممنون

---------- Post added at 09:45 PM ---------- Previous post was at 09:42 PM ----------

نقل قول نوشته اصلی توسط Mohammad_reza نمایش پست ها
تنظیمات میل رو روی smtp قرار دادید یا ... ؟
2 میل داخلی ( دامین ) که ساخته شده smtp با پورت 25 هست