ببینید! دوستان عزیز و گرامی! قصد جسارت ندارم! اما یه چیز همیشه بوده و اونم اینه که همیشه این جور موقع ها یه سری از افراد مدام میگن نه دیگه اصلا نمیشه و من رفتم از منبع معتبر پرسیدم من رفتم دم هتزنر از نگهبان سوال کردم و ....
آقایون با این که تو پست قبل گفتم که به نظرم اشکال از کجا بوده تو این پست هم میگم انصاف نیست این طوری گفتن!
اگه آبروی شما رفته ! اگه مشتری یاتون پریده این آقای خسروی و همکارانشون مطمئن باشید بیش از شما ضرر کردن! و خیلی بیشتر از شما مشتری از دست دادن! و خیلی خیلی بیشتر شما دوست دارن زودتر کارشون حل بشه! پس قطعا دست رو دست نذاشتن!