با سلام
در ابتدا تشکر می کنم از شما که بدون هیچ توجهی این چنین گلوله ی انتقاد رو به سمت ما شلیک کردید
اگر دقت کنید در پنل کاربری شما> در بخش سرویس های من
سرویس شما با ذکر معلق یا فعال بودن ذکر شده و همین طور کنترل کامل به سرویستون دارید
و همون طور که در گفتگو به شما توضیح داده شده 3 روز جلوتر برای کاربر فاکتور صادر و ایمیل ارسال می شه
>مشکل شما تغییر پسورد هست که خوب مسلما ما عوض نکردیم!
>اگر مشکلی دارید می تونید تیکت کنید تا بررسی بشه اینجا تاپیک فروش هست دوست من
با تشکر از شما