نقل قول نوشته اصلی توسط m3hdi نمایش پست ها
100% تاوان داره !
شما فکر کن اون سرور یک سروری بوده که حتی 10 ثانیه داون شدن براش مشکل ساز بوده
مثلا هاست یک سایت مهم بوده ...
به هر حال به این بهانه نمیشه گذشت از موضوع !
فرد واسط (نفر دوم) موظف هست پیگیر پرداخت باشه
مرسی دوست من , دقیقا سایت خیلی هم براش اهمیت داره .


نقل قول نوشته اصلی توسط RezaFH نمایش پست ها
سلام

یه موردی که هست اینه که مشتری بنظر من باید پیگیر ثبت شدن پرداخت خودش باشه.
یعنی تا سرویس دهنده تاییدیه پرداخت رو ارسال نکنه، مشتری نباید خیالش راحت بشه
(برای خود بنده یکی دو بار پیش اومده مثلا مشتری بین تیکت ها گفته که پرداخت کردم و من حواسم نبوده ثبت کنم و دقیقا مشکل مشابه پیش اومده
البته اینطوری نبوده که بعد از ساسپند شدن سرور مشتری، کسی جوابگوی این مورد نباشه)
به هر حال هر انسانی ممکنه اشتباه کنه (به هر دلیلی از جمله مشغله زیاد در اون زمان) پس پیگیری مهمه

از طرف دیگه هم این موردی که شما گفتین بیشتر تقصیر از طرف سرویس دهنده هست.
چون اولا پرداخت رو ثبت نکرده و باعث این مشکل شده
دوم اینکه با وجود پیگیری مشتری، همچنان سرویس در دسترس نیست

پس با این شرایط به طوری که هر دو طرف راضی بشن و حق کسی زیاد ضایع نشه، فروشنده باید جبران خسارت کنه (به هر طریقی که توافق کنند)
توافق میتونه یک ماه (یا ...) سرویس رایگان باشه یا مثلا پرداخت وجه باشه و امثالهم

اما این که گفتم حق کسی ضایع نشه (که در اغلب مواقع میشه) خیلی مهمه
مثلا خریدار نگه باید 10 سال سرویس رایگان بدی
یا مثلا 1 میلیون باید ضرر بدی

فروشنده هم نگه که "همینه که هست، میخوای بخوا، نمیخوای به سلامت

همه اشتباه میکنیم اون قابل یخشش هست ولی اینکه از 11 دی ساعت 4 بعد ازظهر تا این لحظه قطع هست و بدون ساپورت سایت رو رها کردن آزار دهنده هست .