نقل قول نوشته اصلی توسط HugeServer نمایش پست ها
OVH,پورت های مهم از جمله آنهایی که مربوط به ازسال ایمیل هستند رو مانیتور میکنه و اگر فعالیت غیر معمول روی آنها مشاهده شود برای چند بار اول به شما اطلاع میدهند و پس از ان سرور را مستقیما از شبکه حارج میکنند تا با انها تماس بگیرید.
مسئله ای که باعث spam شدن ایمیل های ارسالی میشود black list ها میباشد که برای آنها هم پس از حل شدن مشکل میتوانید درخواست پاک سازی IP رو از لیست بدهید.
با استفاده از این سایت میتونید IP مورد نظرتون رو در blacklist ها چک کنید.
اساس کار این blacklist ها به گزارش های کاربران,آلوده بودن سرور (malware,botnet,etc) و موارد مشابه بستگی دارد.

Email Blacklist Check - See if your server is blacklisted

موفق باشید.
بنده هم منظورم همین بود . هم برخی از دیتاسنترها من جمله OVH فعالیت پورت های میل را مانیتور می کنند و هم سرویس دهنده ها مثل Gmail . بر فرض اگر شما روزی 100000 تا ایمیل به کاربران جیمیل بفرستید جیمیل شما را به عنوان اسپمر خواهد شناخت و آی پی شما را بلاک خواهد کرد . بنابراین منظور هر 2 مان یک چیز بود . شب خوش