لطفاً به title تایین شده برای این تاپیک دقت کنید، بنده هیچ کجای این تاپیک نشانه ای از کلماتی مثل "نظر شخصی شما" و یا "احساسات شما در مورد دیتاسنتر هتزنر" و یا "چگونه هتزنر را توصیف کنیم" و ... ندیدم و در این حالت پست شما ارزشی به جز اسپم نخواهد داشت.
در مورد دیگر کاربران، مشکلات power outage ممکن هست برای هر دیتاسنتری پیش بیاد و به این دلیل نمیشه گفت دیتاسنتر بدرد نمی خوره، اگر اینطور باشه، دیتاسنتر colo4 که یکی از قدیمیترین، بهترین و بزرگترین دیتاسنتر های دنیا هست به دلیل مشکلی که ماه قبل داشتند و باعث شد کل دیتاسنتر به مدت 12 ساعت down بشه، باید دیتاسنتر رو بی کفایت و بدرد نخور خطاب می کردند ... کمی منطقی فکر کنید و احساسات رو کنار بزارید تا دیگران برای حرف هاتون ارزش قاعل بشند.
اما مشکل یک کاربر مشخصاً نمیتونه دلیل مناسبی برای وجود مشکل در کل دیتاسنتر باشه. معمولاً در این شرایط باید بررسی کرد که آیا کاربر کار خطایی انجام دادند ؟ آیا پرداخت هاشون سر وقت انجام نشده ؟ آیا سرورشون بعد از Restart شدن به مشکل hardware failure خورده ؟ و چندین سوال دیگه که در نهایت مشخص می کنه مشکل از کجا هست ... پس باز هم دقت کنید که احساسی برخورد نکنید و به اعتبار خودتون لطمه نزنید!
با تشکر.