نقل قول نوشته اصلی توسط pardishosting نمایش پست ها
- حتما باید توش باشه.
- من منظورم به شما نیست در مجموع دارم می گم ، اتفاقا این کار شما خیلی خوب هست ، اما منم دانسته ها و تجربه خودم رو گفتم ، در حقیقت اون چیزی که تو دنیا داره اجرا می شه.

- مسلما قرارداد بیشتر پشتوانه سرویس دهنده است ، تا در آینده مشتری ادعاهای عجیب نکنه ، چون اکثریت کاربران واقعا نسبت به مسائل آگاه نیستند ، طرف سایتش هک می شه می ندازه گردن هاستینگ ! در واقع قرارداد می بندند تا مشتری بدونه حوزه فعالیتش کجاست ، تنها مواردی که من تا حالا به نفع مشتری دیدم یکی گارانتی آپتایم هست و یکی ضمانت بی قید و شرط برای سی روز اول ! اما برای همون آپتایم ، طبق قوانین تعمیرات سرور جز ضمانت محسوب نمی شه. که طبیعی هم هست.

قرارداد چیز خوبیه ، اما متاسفانه تو ایران رقابت ما شده تو قراداد دادند یا ندادن ، در حالی که چیز به نفع مشتری نداره و حتما باید در سایت قرارداد وجود داشته باشه ، این که مثلا من تو سایتم قراداد ندارم نشانه ضعف من هست ! در ضمن اگه به شرکت های خارجی بگی من قراداد کتبی می خوام ، بهت می گند همون رو پرینت بگیر !

شرکت های فعلی ، اگه معتبراشون رو مد نظر داشتید ؛ باید بگم اتفاقا کارشون درسته ، شما بخوای امتیاز بیشتر بدی در اشتباه هستی ، علی الخصوص که دسترسی فیزیکی به سرور هم نداری.
در کل
من خواستم اینجا به یه متنی برسیم
که دیگه فردا مشتری نگه یک طرفه خودتون نوشتید و ...
هم ما تجربیاتی در این زمینه داشتیم
انشالله بتونیم رو هم بزاریم یه چیز خوب آماده کنیم

در مورد گارانتی گفتید
برای خودم چند مورد پیش اومد
که طرف می خواست سفارش هاست بده
گفت آقا گفتی تا یک ماه بی قید و شرط مبلغ پس می دی درسته ؟ یا فقط تبلیغه؟
گفتم نه آقا درسته .دلیل نیاز نیست تا یک ماه به هر دلیلی نمی خواستی با ما کار کنی هزینه رو پس می دیم
گذشت و حدود 3 هفته بعد طرف میل زد شماره حساب داد
آقا دیگه نمی خوام
گفتم باشه ولی میشه بگی دلیلش چیه ما ضعفمون و Ok کنیم
:دی
گفت باید به استاد نشون می دادم که دادم
دیگه نیاز ندارم
ما هم که حرف زده بودیم دادیم رفت دیگه

نظرتون در مورد چنین مواردی چیه؟