
نوشته اصلی توسط
pardishosting
- حتما باید توش باشه.
- من منظورم به شما نیست در مجموع دارم می گم ، اتفاقا این کار شما خیلی خوب هست ، اما منم دانسته ها و تجربه خودم رو گفتم ، در حقیقت اون چیزی که تو دنیا داره اجرا می شه.
- مسلما قرارداد بیشتر پشتوانه سرویس دهنده است ، تا در آینده مشتری ادعاهای عجیب نکنه ، چون اکثریت کاربران واقعا نسبت به مسائل آگاه نیستند ، طرف سایتش هک می شه می ندازه گردن هاستینگ ! در واقع قرارداد می بندند تا مشتری بدونه حوزه فعالیتش کجاست ، تنها مواردی که من تا حالا به نفع مشتری دیدم یکی گارانتی آپتایم هست و یکی ضمانت بی قید و شرط برای سی روز اول ! اما برای همون آپتایم ، طبق قوانین تعمیرات سرور جز ضمانت محسوب نمی شه. که طبیعی هم هست.
قرارداد چیز خوبیه ، اما متاسفانه تو ایران رقابت ما شده تو قراداد دادند یا ندادن ، در حالی که چیز به نفع مشتری نداره و حتما باید در سایت قرارداد وجود داشته باشه ، این که مثلا من تو سایتم قراداد ندارم نشانه ضعف من هست ! در ضمن اگه به شرکت های خارجی بگی من قراداد کتبی می خوام ، بهت می گند همون رو پرینت بگیر !
شرکت های فعلی ، اگه معتبراشون رو مد نظر داشتید ؛ باید بگم اتفاقا کارشون درسته ، شما بخوای امتیاز بیشتر بدی در اشتباه هستی ، علی الخصوص که دسترسی فیزیکی به سرور هم نداری.