بحثی اینجا مطرح شده که بنده به عنوان نماینده دیتاسنتر باید پاسخگو باشم ، همینطور که اگر ایشون در وب سایت انگلیسی زبانی پست می زدن خود serverboost پاسخ می داد ، هیچ اطلاعاتی از کسی اینجا عمومی نشده فقط ایشون ادعا کردن 50 تا سرور داون شده که باید روشن می شد . مطمئنا راجع به دیتاسنتر شما هم کسی اظهار نظر کنه با دلیل پاسخ می دید ، کسی که در فروم عمومی پست میزنه در انتظار پاسخ به صورت عمومی هست .
در هر صورت همونطور که قبلا گفتم ، بنده اگر مشکلی با این دیتا سنتر وجود داشته باشه سعی می کنم تا اونجایی که بتونم کمک کنم ، مهم نیست سرور مستقیم خریداری شده باشه یا بوسیله ما . هدف از مذاکره با jelle هم کمک احتمالی بوده همونطور که قبلا هم مشکل یکی دیگه از دوستان رو برطرف کردم .