نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

موضوع: مشورت در مورد عملکرد هانوفر آی تی

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    esfahan
    نوشته ها
    189
    تشکر تشکر کرده 
    69
    تشکر تشکر شده 
    295
    تشکر شده در
    153 پست

    پیش فرض پاسخ : مشورت در مورد عملکرد هانوفر آی تی

    نقل قول نوشته اصلی توسط ostad24000 نمایش پست ها
    البته ايشون چندين بار تقاضاي فايل log رو كردند و اثري از تهديد موجود نبود.مگر هاستينگ متعهد به حفظ اطلاعات نيست پس چرا براي ايشون ارسال نكردند و اين كه كار سختي نبود.
    الان موضوع شكايت چي خواهد بود درخواست فايل لاگ يا توضيح به ديگر كاربران.مثلا اگر سايت شما روي اين هاست بود و دست برقضا بك آپ ديتابيس رو نداشتيد اونوقت چه كار ميكرديد.
    هاستینگ متعهد به حفظ اطلاعات است اما شرایطی وجود داره:
    1- به نظر شما اگر سایتی باعث بروز مشکل برای دیگر کاربران شود, به خبر نامه ها توجه نکند به اخطارها توجه نکند منطقی است که اطلاعات چند صد کاربر دیگر برای آن کاربر به مخاطره بیفتد؟
    2- لاگ فایل از داخل کنترل پنل قابل دانلود کردن است. اگر گفتگو را کامل خوانده باشید. مسئول پشتیبانی محترم فرموده اند که پوشه public_html پاک بشه. که این هیچ ربطی به دیتابیس و لاگ فایل نداره
    3- واقعا اگر کسی توسعه دهنده جوملا است از مشکل امنیتی به این بزرگی (تایید مشکل امنیتی جوملا در نسخه های قدیمی) خبر ندارد؟!!!
    4- چرا هر موقع مشکلی برای سایت ایجاد می شود اول انگشت اتهام به سمت سرور می رود. بهتر نیست اول کمی تحقیق کنیم؟

    اولا وضیفه هاست ها بک آپ گیری نیست اما عموما شرکت های هاستینگ برای حفظ کسب و کار خود بک آپ تهیه می کنند. اما این وضیفه همیشه به عهده خود مشترک است که از اطلاعات خود بک آپ تهیه کند. یک درصد احتمال دهید که در دیتاسنتر اون شرکت آتش سوزی شود و ... عملیات تروریستی شود و ... کلا حوادث غیر قابل کنترل. اون موقع چی؟ سایت اگر مهم باشد خود کاربر همیشه بک آپ تهیه می کند. این یک تضمین است.
    ثانیا به همان دلایل بالا من اگر سایتی داشته باشم همیشه خودم بک آپ می گیرم. حال یک توسعه دهنده جوملا به این نکته بیش از من و شما آگاه است.

    شرکت پویاسازان فناوری اطلاعات
    فروش هاست و دامین
    نماینده رسمی فروش محصولات پاراللز(کنترل پنل پلسک) در ایران-نماینده رسمی nic.ir

  2. تعداد تشکر ها از pouyasazan به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: May 22nd, 2014, 02:01
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 16th, 2014, 21:36
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: November 25th, 2013, 20:38
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: July 4th, 2013, 15:44

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •